יום ראשון, 21 בפברואר 2016

איך *לא* להתלבש כמו... רזי ברקאי- או איך להתלבש בעשור השישי לחייך

בשבועות האחרונים שמו של מושא הפוסט עלה בכותרות לאחר שמצא את עצמו תחת מתקפה בעקבות התבטאות בתוכניתו מה בוער, בנוסף אף גילה כי במקום עבודתו בגלי צהל שוקלים לקצר את תוכניתו בשעה לטובת שדרן אחר מהצד הימני של המתרס הפוליטי. כתגובה שקל לעזוב את גלי צה"ל, אך הסערה שככה לה כאשר לפני ימים ספורים, הוחלט על ידי מפקד התחנה לא לקצץ את תוכניתו. מחר הוא יחגוג יומהולדת 67 וזו הזדמנות מצויינת ללמוד מטעויותיו בתחום הלבוש.

איך לא להתלבש כמו... רזי ברקאי- או איך להתלבש בעשור השישי לחייך.



לאחרונה יצא לי לכתוב לא מעט על גברים אשר קולם המקצועי מאוד מוכר וידוע, אך סגנונם הויזואלי אינו תואם את קולם המקצועי. ברקאי הוא אחד מהם. איש תקשורת מוערך, אשר אינו מפחד לומר את דעותיו ובטח שלא נאלם ונעלם, אך בבחירות לבושו, קשה לראות בו את אותו קול חזק אשר מציג בתקשורת. 

כמו גברים רבים בגילו של ברקאי, גם לו בחירות לא מחמיאות למבנה גופו ואף משעממות בצורה כזו שאינה מציגה את נסיונו הרב שנים.

ברקאי בוחר ללבוש בגדים רחבים ממידותיו, ויתרה מכך ללבוש את חולצתו מחוץ למכנסיים. מה זה משנה אתה בוודאי שואל את עצמך? ברקאי במבנה אליפסה, מבנה אשר ריכוז השומן נמצא באזור החזה ובאזור הבטן, המטרה היא לנסות ולטשטש את הבטן וליצור אשלייה של כתפיים רחבות ובנויות, על מנת לקבל מראה בריא. גבר עם כרס אשר ישאיר את חולצתו מחוץ למכנסיים ירחיב את כרסו שלא לצורך ויגדיל את פלג גופו העליון על חשבון פלג גופו התחתון. החלק העליון של הגוף יראה כבד יותר ולא בצורה הבריאה.
בתמונה הימנית ניתן לראות כי ברקאי "טובע" בתוך בגדיו לעומת התמונה השמאלית אשר נראה בה מהודק יותר ואף רזה יותר (על אף שהבגדים עדיין לא במידה הנכונה, אך עצם תחיבת החולצה למכנסיים כבר משפרת את המצב).
גברים רבים סבורים שרצוי להם ללבוש שכבות סגורות כלומר לרכוס את כל כפתורי החולצה על מנת לטשטש את כרסם, ואני אומרת (בהנחה שהמידות נכונות- מה שלא קורה אצל מר רזי), את הכרס קל לטשטש בעזרת שכבות פתוחות, דבר שברקאי אכן מבצע, על ידי חולצה מכופתרת פתוחה או וסט מעל טריקו. פעולה זו גורמת ל"חיתוך" הבטן לשלושה חלקים, העין כבר לא מתרכזת רק במרכז הבטן באזור התפוח אלא במכלול כולו. *טיפ חשוב פסים לרוחב מרחיבים, כאשר פסים לאורך מטשטשים.

עכשיו מה בנוגע לשכבה התחתונה? לחולצת הטריקו? גם כאן היה רצוי חולצה אשר תהיה במידה הנכונה, לא רחבה מדיי ולא צמודה מדי, מבד דקיק, על מנת שלא יוסיף עומס על הפלג גוף עליון. דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא האורכים. מפתח הצוואר, השרוולים, ואורך החולצה, ככל שיציגו יותר טפח, כך באופן פרדוקסלי ישוו מראה רזה יותר. 

ומה לגבי ג'קטים? אז גם כאן יש את הקווים המנחים לבחירת ג'קט וחליפה, מידה נכונה וגזרה נכונה, כשיש לשים דגש על דש הג'קט. הרוחב והאורך של הדש הולכים יד ביד עם הפלג גוף העליון, יש להם את הכוח להרחיב ולהקטין את החזה ואת הכתפיים.
למעלה, בלייזר עם גש קצר ורחב מדי, למטה בלייזר גדול מדי ומשמאל המידה והגזרה הנכונה
לרזי מבנה אליפטי גם בפניו. ובחירת המשקפיים שלו נכונות למבנה פניו, אשר כמעט כל צורה תראה נפלא. מה שחסר לי זה צבע.

עד כה דיברתי על מבנה גוף ומה מחמיא לו. אך מה בנוגע לסגנון?
לרזי יש דבר אחד שמזוהה עמו מאוד- הסיגריה, לאורך השנים זהו פריט שהולך עמו לכל מקום, לא בריא ויש כאלו שלא יראו בו כפריט סגנוני- אופנתי. 

אז מה בנוגע לסגנון אישי?

הייתי רוצה לראות אותו יותר מהוקצע ומכובד. כדי ליצור מראה שכזה הייתי מוסיפה למלתחתו שלייקס ועניבה כדוגמאת לארי קינג מה CNN. 
לארי קינג
השלייקס מצויינים לגברים עם כרס מאחר ועוזרים להשאיר את המכנסיים מורמים מעלה, להבדיל מהחגורה שאינה עושה את עבודתה נאמנה על גברים עגולים ותמיד המכנסיים מוצאות את דרכם מטה (למשל- חריץ אינסטלטור).

הייתי שמחה לראות אותו לבוש בצבעים יותר דומיננטיים ושמחים שלא כמו הצבעים האפרוריים שבוחר לעצמו. גם החולצות המכופתרות כאשר רכוסות למחצה אינן עושות עמו חסד והוא נראה מרושל וגמלוני. כך גם לגבי משקפיו. ושיערו הסתור, שלעולם לא ראיתי אותו מסורק. הייתי רוצה לראות את רזי ברקאי עם יותר נוכחות, ובעזרת בגדים ניתן לעשות זאת די בקלות.

אם גם אתה רוצה לדעת איך להתאים את לבושך בהתאם למבנה גופך ולנסות ליצור סגנון אישי המזוהה רק עמך, אתה מוזמן לפנות אליי במייל noabizk.fashion@gmail.com
שלך בידידות,





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים