יום ראשון, 14 בפברואר 2016

איך *לא* להתלבש כמו... עידן עמדי

זוכה מקום שני בעונה השמינית של התוכנית ז"ל כוכב נולד. משנת 2010 עם שלושה אלבומים מצליחים ותארים כמו זמר השנה ופריצת השנה, הצליח להשאר בתודעת הקהל, בזכות שיריו שפיצחו את הצליל הזה שנחשב ישראלי להרבה מאזינים.
לעמדי קול מעניין, אך לבושו לא מעניין בכלל. עמדי יחגוג בסוף השבוע יומהולדת וזה זמן נהדר לתת לו מתנה. טיפים איך להראות יותר טוב כי היום אכתוב-

איך *לא* להתלבש... כמו עידן עמדי

צילום גבריאל בהרליה
עמדי בחור מוכשר. הוא נראה כמו כל בחור ישראלי ממוצע אך כמו המוזיקה שלו כך גם מלבושיו, ללא אמירה מעניינת, דבר קצת מצחיק בהתחשב בעובדה שהתגלה במפלצת הריאלטי של טדי הפקות "כוכב נולד". בעונה זו המלבישה היתה ליאת אשורי הבלתי מעורערת, אך גם תחת ידיה המוכשרות יצא העמדי אנמי משהו.

לעמדי לבוש מרושל ומראה גמלוני, וממנו אתה יכול ללמוד איך לא להתלבש.

בגדים במידה הלא נכונה או בגזרה הלא מתאימה
טעות זו נפוצה בקרב גברי ישראל, הלובש בגדים אלו יראה גדול ומגושם. בחירת בגדים צרים מדי יגרמו לגוף הלובש אותם לקבל מראה לא פרופורציונאלי. במקרה של עמדי הוא בוחר ללבוש ג'ינסים בגזרה רחבה, המעניקה לפלג גוף התחתון, מראה מגושם וכבד. מבנה גופו של עידן ככל הנראה הוא מלבני, אך הבחור גבוה וגדול פיזית, דרך להתמודד עם מבנה זה היה לבישת מכנסיים בגזרת סלים פיט, גזרה ישרה ללא עודף בד להבדיל מהגזרה הקלאסית עם עודף הבד.
עמדי לבוש בבגדים רחבים, פחות בד בפלג גוף התחתון והוא היה מקבל מראה פחות כבד
לעומת זאת כאשר עמדי לבוש בגזרה הנכונה, אוטומטית נראה חטוב אך לא גדול. אך גם פה יש בעיה בבחירת הנעליים שלו, בלאנסטון או דומים לו לא נחשבים נעלי יציאה או יומיום, אלא נעלי עבודה.

הגזרה של המכנסיים הרבה יותר מחמיאה, אבל הנעליים פחות
לנעליים יש משמעות מאוד גדולה, דמיין את המראה של עידן מעלה, אך עם נעל קצת יותר עדינה ופחות מגושמת וכל המראה יראה כבר יותר טוב. לגזרה של הנעליים יש השפעה על כל המראה, מבט הקהל עליך יעבור על כל המכלול. נעל גדולה או שטוחה (כמו ניובאלנס) תכביד על המראה.

מפתח צוואר 
עוד בעיה שחוזרת על עצמה היא תורה מפתח הצוואר של החולצה. לכל מפתח יש את היתרון והחסרון שלו. המטרה במבנה מלבני היא להרחיב את הכתפיים, אך כאשר המבנה נראה כבר גדול, צריך למצוא את המפתח הנכון ביחס לפרופורציות של הלובש אותן.
מפתחי צוואר מחמיאים יותר ופחות. איזה מביניהם הכי מתאים לעידן?
מפתח עמוק מאוד, מדגיש את החזה ואת הכתפיים ויכול לתת מראה של גוליבר, מפתח עגול רחב מאוד יכול להרחיב את הכתפיים בפרופורציות לא נכונות. מפתח עגול צר יכול לשוות מראה של ראש קטן ביחס לשאר הגוף. אז איזה מחמיא לעידן?

עמדי גבר נאה, בעל תווי פנים יפים ומאורכים, מאחר והוא כולו ארוך במבנהו, הוא צריך לאזן את האורך עם משהו שישבור את המראה הנוכחי. זיפים ופוני הם בהחלט הפתרון. 
אחלה שיער
סגנונו המוזיקלי וסגנונו האופנתי הולכים יד ביד. אני מעריכה שלא במודע חסר שם עניין ואומץ. מקווה שככל שהיוצר הזה יגדל ויתפתח כך גם סגנונו האישי.

כדי ללמוד איך להתלבש בהתאם למבנה גופך אתה מוזמן לכתוב אלי noabizk.fashion@gmail.com

שלך בידידות,


2 תגובות:

פוסטים פופולאריים