יום שני, 29 בפברואר 2016

איך התלבשו הגברים באוסקר?

מאז שאני זוכרת את עצמי טכס האוסקר הוא חג. הייתי מנסה להשאר ערה בשביל לראות קצת אבק כוכבים. לפעמים הצליח לי, לפעמים פחות, אך מה שבטוח מעולם לא פיספסתי את השואו הכי גדול בטכס (גם אם בשידור חוזר) והוא השטיח האדום. בשנים האחרונות פחות מעניין אותי מי לבשה מה אלא יותר בכיוון של מי לבש מה ואיך...

אני כל פעם נדהמת מחדש כמה ניתן להציג סגנון אישי גם אם מדובר רק בחליפה. אז בפוסט הקרוב ריכזתי עבורך את כל המתלבשים הטובים. 

קח בחשבון שכדי להראות כמו מליון דולר לא צריך לשלם את סכומי העתק שמפורסמי הוליווד משלמים, סכום שיכול להגיע למשהו כמו 270 אלף דולר. על פי הסטייליסטים של המפורסמים ההתארגנות לאוסקר כוללת בתוכה מעבר לטוקסידו, הנעליים, העניבה או המטפחת כיס והחפתים גם סידור שיער, איפור, הלבנת שיניים, טיפולי קוסמטיקה כולל שיזוף בהתזת צבע, מניקור (לאצבעות הידיים), פדיקור (לאצבעות הרגליים). סיפור לא זול בכלל...

  
אז אתחיל עם מנחה הערב שעלה על הבמה לבוש בחליפה לבנה של ברברי ונעליים של כריסטיאן לובוטין
והתייחס בפתיחת דבריו למחאת היוצרים השחורים, שהתעוררה אחרי שנודע כי רשימת 20 השחקנים והשחקניות המועמדים לבנה כולה. על רקע הטענות לאפליה כלפי שחקנים אפרו־אמריקאים נאומו נפתח בכך שכינה בהלצה את טקס האוסקר "טקס הפרסים של האנשים הלבנים", וטען שלו היו בוחרים מועמדים להנחיית הטקס, וודאי לא היה מקבל את התפקיד. בהמשך התייחס לאנשים שקראו לו לא להנחות את הטקס ואמר: "זהו האוסקר ה-88, ניתן להניח שהיו עוד שנים רבות של אוסקרים בלי מועמדים שחורים, ולמה השחורים לא מחו אז? כי היו להם דברים חשובים יותר למחות עליהם".
בהמשך התייחס לנושא ברצינות רבה יותר כשטען שכל העיסוק במועמדים שחורים הוא מיותר. "אם אתם רוצים יותר מועמדים שחורים, תעשו קטגוריות לשחורים, הרי אין באמת סיבה להפריד קטגוריות בין נשים לגברים במשחק", הסביר. ולסיום אמר "כל מה שהשחורים רוצים הוא הזדמות שווה".

אז לאונרדו דיקפריו אחרי שנים מלאות אכזבה לראשונה זוכה בפסלון בעבור קטגוריית השחקן הטוב ביותר על הסרט האיש שנולד מחדש. לבוש בחליפת ג'ורגיו ארמאני עם גזרה מצויינת ונעליים של כריסטיאן לובוטין חמוש בחיוך מהוסס ובאימו כבת זוגתו לערב הנוצץ... 


הסרט הטוב ביותר שזכה הוא "ספוטלייט" ופייר היו לו גם נציגים מרשימים על השטיח האדום, ביניהם מארק רופאלו שהיה מועמד בקטגוריית שחקן המשנה.


רופאלו האהוב עליי ברח ובצדק מחליפות השחור לבן והלך על כחול ושחור, דבר שהולך נהדר עם שיער בגווני מלח פלפל! חליפה של ולנטינו ונעליים של חביב גברברי השטיח האדום כריסטיאן לובוטין.
את פרס שחקן המשנה לקח מרק ריילנס על הופעתו בגשר המרגלים. זוהי זכייתו הראשונה של השחקן הבריטי. שהיה לבוש בחליפת 3 חלקים, מגניבה עם שילוב צבעים שעובד. חום, טורקיז ושחור. הבעיה היתה כשהוריד את כובעו, וחשף ראש קרח למשעי עם שיער סתור ולא מסופר. 

אז מה לגבי מי שלא זכה או שבכלל לא היה מועמד. מי היה שם? אדי ראידמן שאכן מוכיח כל פעם מחדש הוא יודע את מלאכת השטיח האדום, לבוש בקטיפה, חליפה של אלכסנדר מקווין.

ג'ארד לטו המלך שבא בליווי אלסנדרו מיכאל, איש השעה מבית גוצ'י. שניהם מן הסתם לבושים בחליפות מבית האופנה. כשלטו החליף את העניבה בפרח תואם את העיטור האדום בחליפתו יחד עם נעלי מוקסין עם נחש. מלך כבר אמרתי?

סילבסטר סטאלון שהפסיד שוב אך בהחלט לא הפסיד במראהו. בגוונים מעולים ובחליפה שהקטינה את מידותיו.
השחקן אורלנדו ג'ונס בחליפה יפייפיה, מושלמת למבנה שלו וגם לגוון עורו! אהבתי.

פארל וויליאמס הגיע והיו כאלה שלא קבילו את קוד הלבוש שלו כאשר קיפל ברשלנות את מכנסיו וחשף רגל ללא גרביים... סימן היכרו. את האמת אני אוהבת לפעמים צריך גם לדעת לא לקחת את עצמנו ברצינות יתרה. סגנון אישי זה בהחלט דבר שיש לפארל בכמויות.


ולקינוח ג'ייקוב טרמבלי כוכב הסרט החדר, אמנם רק בן 9 אך הוא הפציץ בחליפת ארמני ילדים ונראה סופר מגניב

אני מקווה שאתה מבין שלא באמת צריך לבזבז מליון דולר כדי להראות מליון דולר. חיוך וסגנון אישי הם התחלה מצויינת את השאר תשאיר לי. noabizk.fashion@gmail.com

שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים