יום ראשון, 3 בינואר 2016

איך להתלבש כמו... אייל שני

הוא שף במקצועו, פייטן לעת מצוא ובמערכת יחסים רבת שנים עם העגבניה והשבוע יחגוג 57 שנות קיום. כבר 12 שנה שהוא על מסכינו, מתפייט לו על כוחו של אוכל ומתענג על כל ביס וביס, טוען שלאוכל יש כתובת וכי לכל חיתוך של פרוסת לחם צריך להבין מול מי עומדים ומי מסתכל עליך. אז האם גם בתחום הלבוש המאסטר הצליח להבין כי יש מי שמסתכל עליו?

איך להתלבש כמו... אייל שני

אייל שני, תמונה עירא קרקובסקי
מעבר לחיבתו העזה לעגבניות ולשפתו המליצית שני גם נודע בגלל שימוש בחומרי גלם טריים טריים, שלפעמים נקטפו במיוחד בעבורו. אך מה לגבי מראהו החיצוני?
לשני מבנה גוף מלבני שעם הזמן הופך לאליפסה- צורה הנפוצה בקרב גברים בגיל המעבר. אז איך שני נראה?

קודם כל לשני יש משהו נוסף שהוא יכול להתהדר בו שלא הרבה ממושאי הפוסט הקודמים יכולים להתהדר בו. לשני יש שיער. שפע ממנו.שיער נהדר, בגוון אפרפר המתווסף לשיער פניו יוצר מראה מסוקס וגברי ואפילו קצת מסתורי.
נקודת הפתיחה שלו היא מצויינת ובחירת התספורת שלו נהדרת למבנה האובלי של פניו, מבנה שיכול להחזיק כל סוג וצורה של משקפיים. אך עדיין עליו לשמור על פורפורציות נכונות. עם המסגרת המלבנית הצרה עיניו נראות מצומקות ביחס לשאר פרצופו אותו הדבר גם לגבי המסגרת המעוגלת. יש לו סימן היכר. זה לא נראה רע, אך זה לא מושלם לו. להבדיל מהמסגרת הלבנה שהיא בגודל המושלם לו.
מימין למעלה מסגרת מעולה בגודלה ובצורתה, שמאל וימין למטה מסגרת טובה אך קטנה מדי
שני אף משכיל לעשות בתחום זה, שכן הוא מאוד מזוהה עם משקפיו. אפשר לומר סימן ההיכר שלו. אז מה עשה השני? חבר לחברו במאי הפרסומות שחר סגל וביחד צילמו פרסומת לרשת המשקפיים אופטיקנה. פייר שילוב מוצלח.

מבחינת בגדים המצב לא כל כך טוב. הוא נראה כמו גבר ישראלי טיפוסי, חובב חולצות טריקו.

במאסטר שף לקחו את הטריקו וזיווגו לו ג'קט והכל בצבעים כהים, אז הוא למד ולקח את זה גם ליום יום שלט כשהוא באירוע מתוקשר או בפגישה חשובה.

ביום יום שלו אם הוא לא צריך להתפנפן תמיד ילבש את הנוח ואת חולצת השף שאותה יש לו במגוון צבעים.

וכשהוא ממש ממש משקיע לובש את החולצה המחוייטת אך משתדל להשאיר את הצווארון פתוח מה שגורם לו להראות ארוך יותר. צבעים בהיאים יפים לו בגלל גוון עורו והוא משכיל ללבוש אותם.

לאייל שני יש סגנון. כמו בבישול כך גם בבחירותיו (לא בכולן) הוא יודע מיהו. להבדיל מבישול הוא לא מנסה להמציא את עצמו מחדש, למתוח גבולות, ונשאר בגבולות הנוחים. וחבל.

שלך בידידות,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים