יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

איך להתלבש כמו... טל פרידמן

צילום: גבריאל בהרליה

הקומיקאי האהוב עליי היום חוגג יומהולדת 52. הוא מוכשר, יש לו מבט משוגע בעיניים, הוא עושה סטנד אפ, מוזיקה, משחק גם בטלוויזיה, בקולנוע וגם על מגרש הכדורגל.
הוא התחיל את הקריירה שלו עם משה פרסטר לפני יותר מ־25 שנה, כשעשו את מופע הלהיט החתרני "עלילות משה בעיר הגדולה". אחר כך עשה את "חלומות בהקיציס" המחתרתית והמצליחה עם אייל קיציס. את הפריצה הגדולה שלו לתודעה הוא עשה כמובן ב"ארץ נהדרת", עד שפרש בשנה שעברה אחרי 11 עונות ויצא לדרכו העצמאית. 
איך להתלבש כמו... טל פרידמן

אתחיל את הפוסט בהצהרה שאולי תשמע מוזרה; לטל פרידמן יש סטייל, הוא נראה כמעט כמו כל גבר ישראלי טיפוסי ברחוב ועם זאת יש לו סטייל. הכיצד?
אז קודם כל ברשותך, אתייחס למבנה גופו ואיך לגבר במבנה כשלו כן מומלץ להתלבש (שכן פרידמן לא יודע להתלבש כלל וכלל ועל כן הצהרתי מוזרה- אבל התייחס אליה בהמשך).

שאתחיל?

טל במבנה אליפסה- משמע ריכוז השומן שלו נמצא בבטן ובחזה.


מבנה האליפסה
לגבר במבנה זה המטרה היא לטשטש את אזור הכרס ואזור החזה. איך עושים זאת? הו. קודם כל בוחרים בגדים במידה הנכונה. אני יודעת שאני חוזרת על הטיפ הזה המון המון פעמים אבל זה טיפ שמוכיח את עצמו כל פעם מחדש, אבל בגד במידה הנכונה, יקליל את מבנה הגוף שלך ותראה פחות כבד. פרידמן כמעט תמיד ייראה עם מכנסי ג'ינס או דגמ"ח (שבכלל צריך לצאת מהחוק אבל זה כבר עניין של טעם) שגדולים עליו במידה או שניים, ברגע שילבש את הג'ינס במידה הנכונה, כבר יראה רזה יותר. 

טיפ נוסף למבנה זה כדי לטשטש את הכרס זה פשוט להכניס את החולצה לתוך המכנסיים (תנסה ותראה בעצמך), חולצה בתוך המכנסיים (עדיף מכופתרת כן?) גורמת לאשליה של בטן קטן יותר.

כדי לטשטש את אזור החזה צריך לבחור מפתח צוואר מתאים- כלומר כזה שיחמיא גם למבנה פניך וגם למבנה גופך, במקרה של טל היה רצוי שיבחר מפתח צוואר יותר רחב ופחות צר.

אז אחרי כמה טיפים קטנים (אם אתה רוצה לקרוא עוד בנושא אתה מוזמן להכנס ללינק) אני חוזרת להצהרה שלי מתחילת הפוסט. לטל פרידמן יש סטייל. סגנון אישי. אבל איך זה הגיוני אם לפרידמן אין שום קשר לאופנה? אם הוא לובש ג'ינס או דגמ"ח, חולצת טי שרט ונעלי ספורט? הוא נראה כמו כל גבר שני ברחוב (וזו לא מחמאה) אז איך יש לו סגנון?? פשוט. יש לו מודעות עצמית, הוא מודע למה הוא רוצה לשדר. הוא מודע לעצמו ולמבנה גופו והוא בוחר בהפגנתיות להתלבש כמו כל אחד ברחוב. אבל אם תשים לב טוב, טוב לפריטים שהוא בוחר, אז תוכל לראות שכן יש משהו מאחוריהם.

אז קודם כל פרידמן הוא איש של נוחות, עליה הוא לא מוותר. אם במקצועו הוא נדרש כל הזמן להתאפר ולהתלבש, אז ביומיום שלו הוא יבחר את הכי פשוט והכי נוח. באופן מפתיע הוא איש של מותגים. אבל לא המותגים שקופצים לך מיד לראש. הוא יותר בעניין של מותגי ספורט. אז נכון לפעמים מתפלק לו פה ושם ג'ינס של הילפיגר אבל הם לא במידה הנכונה, אז זה לא נחשב. פרידמן אוהד הפועל ויובנטוס, והשנה הפך לשחקן מקצועי בליגה ג' בהפועל רובי שפירא חיפה. פומה, דיאדורה, אדידס וריבוק הם המותגים שפרידמן הטולך עמם בגאון. אופנתי. ממש לא. סגנוני. ממש כן.


פרידמן וחולצות הספורט שלו
פרידמן חובב הריבוק
טל חובב נעלי ספורט וגם קצת סניקרס. Asics, Adidas, Puma הם רק חלק קטן מהמותגים שפרידמן מחזיק בארונו, וכנראה יש לו ארון נעליים לא קטן שכן בכל תמונה הוא נראה עם זוג אחר.
פרידמן והנעליים. כמה שיותר צבעים יותר טוב.
דבר נוסף שקשה לפספס אצל פרידמן זה המוזיקה בחייו. יש לו שני הרכבים "טל פרידמן והקריות" ו"פרידמן והחתולים השמנים". מנעדו המוזיקאלי של פרידמן נע מרוק ועד מטאל. להקתו אפילו חיממה את אוזי אוסבורן בפסטיבל אוזפסט שהתקיים בארץ. קשה לפספס את אהבתו למוזיקה גם בשל חולצות הטי שהוא נוהג ללבוש (ואפילו חלק מכובעיו). שמות של להקות, ציטוטים משירים, תמונות של אלבומים. 

מוזיקה בחולצות
נראה כי לפרידמן לא באמת אכפת איך הוא נראה, אבל לא כך הדבר, כי ניתן לראות שהושקעה בבחירותיו מחשבה. גם עם קטנה. אז נכון שהוא טרח לכתוב שיר ובו ציין כמה הוא בז לתעשיית האופנה, אבל אין לו באמת דרך לברוח מהעובדה שאופנה נמצאת גם בבחירותיו הלא אופנתיות.

לפרידמן יש סטייל, סגנון אישי. אני לא מחבבת את הסגנון הזה, אני לא חושבת שהוא מחמיא לו. אבל זה שלו. שהוא בחר באופן מודע. דבר שאני לא יכולה לומר על הרבה אחרים.

שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים