יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

איך להתלבש כמו... משה איבגי

הוא חוגג היום יום הולדת 61, ונדמה כי מאז ומעולם הוא שם, על הבמה, במסך הקטן והגדול, משחק, מציג. האיש והפאסון.

איך להתלבש כמו... משה איבגי.


איבגי הוא גבר קטן קומה, במשקל ממוצע לגילו, קרחת אחורית קטנה ומפרצים גבוהים, אז איך בדיוק הוא בקטגוריה של איך להתלבש כמושא הפוסט? טוב אז נכון שיש לו יומהולדת אבל יש לו יותר מזה- פאסון. זה שנתוניו הפיזיים לא ממש מזהירים הם לא מפריעים לו לדגמן ארשת אדישה, קולית ומלאת בטחון, סגנון אישי אמיתי, שבא לידי ביטוי לא בבגדים שהוא בוחר אלא בהתנהלות שלו במרחב. ואף על פי כן, עדיין הוא יכול להתאמץ קצת יותר.

לאיבגי מבנה אליפסה, מבנה הנפוץ בקרב גברים בגילו. בטן עגלגלה, חזה עגלגל לא פחות- מה הוא יכול לעשות על מנת לטשטשן (בהנחה שהוא מעוניין...):

מפתח וי ולא מפתח עגלגל., המטרה היא להראות כמה ישותר עור על מנת לתת אשליה של גובה ורזון. ככל שהמפתח צוואר של החולצה שלו יהיה יותר עמוק כך יראה יותר ארוך ופחות שמנמן.

אחד השילובים שהוא אוהב ללבוש (שיכולים מאוד להחמיא לו) הוא ג'קט מעל חולצת טריקו. המראה הזה הוא נונשלאנטי ואדיש, שיכל להיות מושלם, אם היה בוחר צבעים קצת יותר מעניינים משחור כחולצת טריקו וכמובן מפתח צוואר יותר עמוק.


סגנון נוסף שאיבגי אוהב הוא לבוש במראה השכבות. הבעיה הכי גדולה בדרך בה איבגי מגיש את הבגדים היא שהוא בוחר חולצה עליונה במפתח נכון, אך הורס אותה עם טריקו שמבצבצת מטה והורסת את מפתח הצוואר.


הבעיה הנוספת במרהא השכבות הזה הוא שלפעמים איבגי בוחר שכבות עבות מדי אשר מרחיבות אותו, במקום לבחור שכבות דקות שיחמיאו למבנה גופו

מראה השכבות- כך תלבש בצורה לא מחמיאה
כשאיבגי בוחר ג'קט הוא צריך לזכור שגם לדש הצווארון יש משמעות. ככל שהדש יהיה יותר רחב לאזור הכתפיים- כך יראה יותר שמן ונמוך, להדיל דש צווארון צר וארוך נותן אשליה של גובה ורזון.

מימין דש ג'קט וחולצה אשר מחמיאים למבנה גופו, מצד שמאל- לא, לא ולא

כמה מיתוסים שאיבגי אימץ שאני ממש חייבת לשבור לו וגם לך. מקווה שתלמד משהו;

שחור כדיאטה-
אז נכון, שחור הוא צבע פרקטי שהולך עם הכל, אבל הי, מי אמר שהוא מרזה? הוא אולי נותן אשליה רזה יותר אבל- הוא גם מקטין. לא רק בעובי אלא גם באורך, כך שאם אתה גבר נמוך הוא לאו דווקא יעשה עימך חסד.



 נסה ללבוש צבעים בהירים וגם פסים לאורך, גם תראה רזה יותר וגם גבוה יותר

בהיר יעשה לך ולנו טוב בעיניים
מידה אחת גדולה לטשטוש משמנים-
עוד טעות נפוצה. מידה נכונה היא המפתח למראה נקי ומסודר, גברי ומטופח. ולא מרושל, רחב ומגושם. ככל שיהיה פחות עודף בד עליך כך תראה יותר מהודק. כך לצורך הדוגמא המכנסיים שלך צריכות להיות באורך הנכון. אם הן ארוכות מדי עליהן לעבור מכפלת.
משמאל לימין- הגרוע ביותר אל הטוב ביותר. אורך לא נכון, מידה לא נכונה, חולצה מחוץ למכנסיים שמרחיבה ואיך היה רצוי שיתלבש
חולצה מחוץ למכנסיים ככיסוי מושלם לכרס מושלמת-
לא כל חולצה יכולה להשאר מחוץ למכנסיים. אם סיומת החולצה היא עם תוספת בד ארוכה ועגולה- משמע, המשורר התכוון שהיא תוכנס למכנס. אם הסיומת ישרה וקצרה משמע שהיא בהחלט מיועדת להשאר מחוץ למכנסיים. גבר נמוך עם חולצה מחוץ למכנסיים יראה נמוך יותר מאחר והפלג התחתון שלו יתקצר לעומת העליון שיתארך. אם בורכת בכרס עגלגלה- גם היא תראה יותר רזה כשהחולצה תהיה תחובה במכנסיים.

אין ספק שאיבגי עושה הרבה טעויות לבוש, אך עם הפאסון והסטייל שלו אפשר להחליק לו על זה בקלות.

שלך בידידות,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים