יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

איך להתלבש כמו... איתי תורג'מן

פגרה של חודש, חודש עמוס, רווי חוויות ועשייה. חוויה אחת מני רבות החודש, היתה שבוע האופנה תל אביב. שבועיים עברו מאז שכולם סיימו לפסוע על המסלול, אחת התצוגות שהכי השאירה לי טעם של עוד היתה התצוגה של מעצבי המחר- בשיתוף מפעל הפיס. בתצוגה הופיעו 8 מעצבים צעירים, אשר הציגו את עיצוביהם. בגדי גברים ובגדי נשים. כולם הראו חשיבה יצירתית, סגנון אישי מפותח והרבה תשוקה. בין מעצבי הגברים היה ניתן למצוא את אלירן נרגסי, חביב הכותבת וחביב הקהל, הד מיינר ומוסלין ברודרס. 

התצוגה השנייה ששווה לדבר עליה, היא של מעוז דהאן הלוא הוא נובוריש דוג, שבשנה שעברה העלה את עיצוביו במסגרת התצוגה של מעצבי המחר. השנה העלה דאהן על הבמה דוגמנים אשר ליקט מהרשתות החברתיות- כולם ג'ינג'ים- כבר אמירה בפני עצמה, בדיוק כמו שאני אוהבת. דאהן ניצח על תצוגה של אופנת סטריט וספורט בשילוב עם מראה מחויט קלאסי. יחד עם הפרשנות שלו למראה המחוייט. 

העיצובים של מעוז דאהן הם המזוהים ביותר בארונו של מושא הפוסט להיום. איתי תורג'מן אשר בדיוק לפני שבוע חגג יומהולדת 32.


איתי תורג'מן, מדגמן נובוריש דוג, שבוע האופנה TLV 2014
תורג'מן הוא שחקן, אשר פרץ לתודעת כולנו בסרט בית"ר פרובנס שם שיחק בתפיק משנה ואף זכה בפרס אופיר על תפקיד זה, בשנת 2002, הוא השחקן הכי צעיר שזכה אי פעם בפרס נחשק זה.
השנים עוברות, מאז הופיע בשלל סדרות, סרטי קולנוע והצגות בתאטרון. תורג'מן או כפי שהוא נקרא בפי כולם תורג'י, הפך לשם לוהט עם תפקידים בסרטים כמו 'מדורת השבט', 'אביבה אהובתי' ו'בופור', או שלל דמויות שגילם על המסך הקטן כמו ב'זמן אמת', 'האלופה', 'הכל דבש', 'מסכים', 'דאוס', 'ילדי ראש הממשלה' או 'נויורק'  אך בעיקר זכור לכולם מהשתתפותו בריאלטי "הישרדות VIP".
מאז השרדות, בתודעה שלנו לא הופיע הרבה זמן על המרקע. הוא החל לצלם, לעסוק בספורט ואף ביזמות עסקית יחד עם רוני דואני, הופעותיו על המסך התמעטו אך הופעותיו הציבוריות מלאת שיק וסגנון אישי שלא ניתן לערער עליו. התרבו.

הדבר הראשון שאני מבקשת מכל לקוח שלי הוא לנסות לחפור פנימה ולהבין מי אתה ומה אתה רוצה לשדר, רק ככה תצליח להגיע  לסגנון אישי ייחודי רק לך.


לא בכדי תורג'מן לאורך השנים נראה דמות אחרת. מגשש ומחפש.

כל הזמן משנה את סגנונו ואת מראהו בצורה לא עקבית ומהוססת, כביכול מלא בטחון עצמי, אך ההססנות החיצונית שלו מראה גם הססנות פנימית. 

הוא בעיקר הלך עם הזרם ועם הטרנדים שהוכתבו, על מנת להראות עדכני ושייך. אני בכלל לא מדברת על מבנה גוף, שהרי תורג'י הוא גבר נמוך ועד לפני כמה שנים היה גם רזה ושדוף. כל אחת מבחירותיו היא מוטעת גם כיום. אך כל עוד הבחירות הללו נעשו מתוך מודעות, אני מורידה את הכובע.
תורג'י לבש ספורט אלגנט, ג'ינסים, חולצות מכופתרות, אפשר לומר שהיה נראה כמו עוד אחד מהרחוב. בלי שום זהות.

ב-2012 השתתף בסדרה ניורק ובסרט הדילרים, זו היתה שנה טובה בתחום הקריירה. הוא פרח והופיע בכל חור, בשנה זו גם הצטרף להשרדות VIP. על רצף הזמן בתמונות, נראה היה כי בשנה זו הוא ממש ניסה להבין מיהו ולאיזה כיוון עליו ללכת. לא עזרה העובדה שהצטייר כמנייאק לא קטן באותו ריאלטי. לימים הודה כי לא היתה שום מניפולציה בחדר העריכה, וכפי שהוא הוצג כך באמת התנהג. אף הודה כי החוויה עימתה אותו עם עצמו, שם היתה נקודת המפנה בדרך שבה הסתכל על עצמו.

בשנים שלאחר הישרדות כולם כבר ידעו מיהו תורג'י. גם תורג'י החל להבין מיהו תורג'י- דמות אקסצנטרית, נרקסיסטית וצבעונית שלא היינו רגילים לראות עד היום בנוף הישראלי.  והוא לא רצה להתנצל על עובדה זו, להיפך ניסה להסתכל לה בעיניים. 

לקח לו הרבה זמן להגיע עד לנקודה שבה התחיל להרגיש בנוח בעורו ולגבש לעצמו זהות פנימית וויזואלית שאיננו מתבייש בה. על ציר הזמן עדיין נראה מתאמץ, אך הוא בודק את גבולותיו בתוך הסגנון שיצר לעצמו.
באחד מראיונתיו סיפר כי היום הוא מודע לעובדה שלא היה נותן במה ומקום גם לאחרים אלא רק לעצמו, עוד הוסיף והסביר כי היה לו קשה להיות בחברה מבלי לשמוע את קולו ולהשמיע את דעתו. אבל היום הוא במקום רגוע יותר. מקבל את עצמו יותר, ואיננו מרגיש כי צריך להתחבא תחת מעטפת צבעונית וצעקנית וכי היום הוא במקום יותר בטוח. פייר רואים את זה בלבוש. 


בלבוש סטריט, אובר סייז (לא מומלץ לגברים נמוכים) יצר לעצמו תמהיל של לבוש מוקפד וזרוק בו זמנית. עם צבעוניות מונוכרומטית ונעליים צבעוניות, אקססוריז מגניב כמו משקפי שמש וגרביים צבעוניות. עם קיפול שולי המכנסיים (הדבר היחידי שעושה טוב בהקשר של מבנה גופו), יצר לעצמו סגנון המזוהה עמו היטב אשר מתמיד עמו כבר קרוב ל 3 שנים, סגנון שאיתו מרגיש בנוח. סגנון שהייתי רוצה לראות עוד, לא רק ברחובות תל אביב.

שלך בידידות,

תגובה 1:

  1. איזה מעלף! לאיתי יש חוש אופנה חזק אבל לדעתי הוא צריך ללבוש יותר חולצות בייסיק גברים לפעמים כדי לתת קצת קונטרסט לפריטים האחרים שעליו
    תודה על השיתוף!

    השבמחק

פוסטים פופולאריים