יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

איך (לא) להתלבש כמו... ליאור שליין

הוא סאטיריקן חד ומצחיק בטירוף, אשר לשונו החדה, חותכת בצורה חד משמעית וביקורתית אנשי ציבור, פוליטיקאים ומפורסמים. הוא אינו מפחד להשמיע את עמדתו וכרגע נמצא על הגריל של התקשורת החרדית בעבור אמירותיו בתוכנית גב האומה בערוץ 10. היום הוא על הגריל שלי:)


איך (לא) להתלבש כמו... ליאור שליין

ליאור שליין
שליין, 37, כפי שציינתי בפתיחה הוא סאטיריקן מצויין, אך בכל הנוגע ללבוש הוא רחוק מלהיות מצויין. לא בבחירת הצבעים, לא במידות, לא בגזרות.

ליאור שופע תלתלים מג'ונג'נים, בעברו היה הבעלים הגאים של רעמה נפוחה, אך עם השנים השכיל לגזום את התלתלים. תספורת זו הסתירה את צווארו ואוזניו מה ששיווה לו מראה נמוך ושמן, איתו נראה מוזנח, חסר צורה, חסר אפיון ובעיקר לא רציני. האחרון ברשימה אולי שירת אותו בתור סאטיריקן אך בטלוויזיה כמו בטלוויזיה צריך להתאים את עצמך למה שעובר מסך...

לא רציני
 אך כאשר השליין גזז את מחלפות ראשו, הצליח בהינף מספריים גם "להשיל מעליו" כמה קילוגרמים וכמה סנטימטרים, שכן האורך הקצר חשף את עורו ונתן אשליה של רזון ושל גובה. ככל שתספורתו תהיה שווה יותר בין הפדחת לפאות או ככל שתהיה קצוצה יותר כך יראה טוב יותר.

מימין לשמאל מהרע ביותר לטוב ביותר
לצבעים יש השפעה ישירה על איך שהאדם נראה בהם. שליין בעל עור בהיר מאוד על גבול האדמדם ואף קצת מנומש (כיאה לג'ינג'ים),עם ריסים בהירים. על כן היה רצוי שימנע מצבעים בהירים, מאחר והם מדגישים ומבליטים את בהירותו ואף משווים לו גוון חיוור, צהבהב ואף חולני.

לבן זה לא הצבע שלו

על כן שליין בהופעותיו בטלוויזיה מקפיד על צבעים כהים בעיקר כחול כהה ושחור. בגב האומה לובש חולצה מכופתרת אשר לא רכוסה עד סופה, אשר יוצרת צורת וי במפתח החזה. חשוב מאוד לציין שבהופעותיו בטלוויזיה לא מבצבצת לה שום חולצת טריקו, להבדיל מהיומיום של השליין בו הוא לובש חולצת טריקו שנראית לכל עין מתחת למכופתרת, דבר שגורם לו להראות נמוך ושמן מכפי שהוא.

צבעים כהים 

שליין וזוגתו מרב מיכאלי, מדגמן איך לא לובשים חולצה מכופתרת
והדבר האחרון הכי נוראי שעושה השליין, ממש עוול למבנה גופו, זה בחירת המידות הלקויה בחסר. הוא בוחר לעצמו ג'ינסים וחולצות טריקו אשר רחבות ממדיתו, מסתירות כל חלקת עור טובה ובכך מרחיבות ומנמיכות. הוא לא מכיר במושג תופרת ובטח שלא מכפלת. ונעזוב לרגע את נעלי הספורט שעמם הולך...

שרוולים קצרים-ארוכים, כפכפים ובלי מכפלת...
שליין קורע אותי מצחוק, עם טקסטים שנונים, הבעות פנים ומחוות מבדרות למדי, אבל למה? למה למען השם, ג'יזס ואללה, הוא לא מנסה קצת יותר בתחום הלבוש?

לקינוח תשובתו של שליין לחרדים בתכנית מאתמול. תהנו.


שלך בידידות,

2 תגובות:

פוסטים פופולאריים