יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

איך להתלבש כמו... סטיב קארל

בגיל 53 (היום!) סטיב קארל מוכיח לכולם שזה שהוא הגבר הנחמד לאו דווקא אומר שהוא מסיים אחרון. קארל הצליח למצב את עצמו בין השחקנים הכי נחשבים בהוליווד, בתפקידים של הלוזר החביב; בתול בן 40, איש חדשות, ליטל מיס סאנשיין, והמשרד הם רק חלק זעום מתפקידיו על המסך הקטן והגדול.
קארל בסרט "מטורף, טיפש, מאוהב", משחק את קאל וויבר, שעובר מהפך תדמית לא קטן. אך הקארל שאנחנו מכירים הוא לא עוד גבר בגיל העמידה שנראה משעמם ועייף, אלא בעצם קאל שלאחר המהפך. מתלבש בבגדי מעצבים, חליפות וג'קטים בהתאמה אישית, ג'ינסים שיושבים נפלא ונעליים אלגנטיות- לבוש שלא היה מבייש אף גבר.
איך להתלבש כמו... סטיב קארל

סטיב קארל למגזין GQ דצמבר 2014
לבוש בגיל 50 יכול להיות מאוד טריקי. בקלות גבר יכול להראות זקן לגילו, עייף, לא מעודכן, רחב יותר, נמוך יותר, משעמם וחסר צורה.
סטיב קארל במטורף, טיפש, מאוהב
כך לדוגמא בסרט במטורף, טיפש, מאוהב מוצגת דמותו של קארל, קאל וויבר כגבר משעמם ומשועמם, עייף ומנומנם, כזה שלובש בגדים רחבים וגדולים ממידותיו, פסים לרוחב, גזרות לא מחמיאות, נעלי ספורט עם חליפה וצבעים חומים, אפורים ודהויים. לעומת זאת לאחר שבמהלך הסרט עובר מהפך חיצוני, קאל (וסטיב) נראה צעיר יותר, חיוני יותר, שמח יותר ואף מכובד יותר. איך הוא עשה את זה?

Gosling: "Are you Steve Jobs? Hold on a second, are you the billionaire owner of Apple Computers?"
Carell: "No."
Gosling: "Oh, OK. Well in that case you got no right to wear New Balance sneakers, ever."
Carell: "Can't we just go to the Gap?"
Gosling: "Cal, be better than the Gap. Be better than the Gap. Say it."
קודם כל, לפני הכל, צריך שיהיה לך אכפת מאיך שאתה נראה, דרך הלבוש תלמד לכבד ולאהוב את עצמך ועל הדרך גם הסביבה שלך תעשה זאת גם כן.

דבר שני אתה חייב ללבוש את המידה הנכונה. המידה יכולה לשנות באופן משמעותי את המראה החיצוני של הלובש. המידה מתבטאת ברוחב ובאורך של הגזרה. ככל שיהיה עודף בד כך יראה הלובש אותו רחב/קצר מכפי שהוא. לכן חשוב להקפיד על גזרה נכונה, מידה נכונה ומכפלת במכנסיים (במידה ויש צורך)

 קאל של קארל מימן מדגמן מידה ואורך לא מחמיאים במרכז ומשמאל קארל ביומיום מדגמן מידות נכונות
יתרה מזאת, אם אי פעם תחליט לרכוש לעצמך ג'קט (דבר שאני ממליצה בחום) קנה אחד כזה שיהיה קטן עליך במידה, על מנת שתראה רזה יותר- הוא ייתן אשליה של חיטוב, במקום שאין למצוא בו משהו קרוב לחיטוב.
ג'קט קטן במידה לחיטוב פלג הגוף העליון, פסים לאורך
השתמש בפסים לאורך ולא לרוחב, על מנת לטשטש את הבטן או הכרס שצברת עם השנים...
צבע
לבש צבעים עזים וצבעים בהירים, הם יאירו את פניך ויחמיאו לגוון עורך, ואף ישוו לך מראה צעיר יותר.
כמו כן הקפד על אביזרים פרופורציונאליים למבנה גופך. עניבה אשר מתאימה ביחסה לרוחב הבטן, דש ג'קט המותאם לרוחב החזה והכתפיים.
ג'קט ספורט משבצות המשולב עם פריטים שונים, מתאים את עצמו לאירוע.
אל תחשוש להתלבש בבדים ובצבעים לא קונבציונאליים, אם תבחר פריט מנצח תוכל להשתמש בו בכמה הזדמנויות, במראה ספורטיבי או יותר רשמי.
מראה שכבות
מראה השכבות תמיד נראה נהדר, מוסיף נפח לחזה ומראה זקוף יותר. 
שילובי טקסטורות, צורות וצבעים
אחד הדברים שאני ממש אוהבת בסטיב שהוא מגוון. הוא אינו חושש מצבעים, טקסטורות, צורות, הדפסים וסגנונות שונים. בזכותם תמיד יראה קצת אחרת (עם שיער פנים או בלעדיו, עם משקפיים או בלעדיהם, עם עניבה או בלי... בקיצור הבנת את העקרון)
גם בלי עניבה נראה נהדר
שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים