יום ראשון, 29 במרץ 2015

איך להתלבש כמו... אוריאל יקותיאל וטום באום

אתמול שודר פרק הגמר בעונה הרביעית של תוכנית הריאלטי המירוץ למיליון, מושאי הפוסט של היום אמנם זכו במקום השני אך בשבילי הם המנצחים האמיתיים. 


אוריאל יקותיאל (26) וטום באום (21), עמדו במשבצת החברים הטובים והגאים, הם החברים הכי טובים כבר חמש שנים ובתכנית הפגינו אופטימיות, שמחת חיים, תמיכה אחד בשני ופרגון ללא סוף. "המרוץ למיליון" הזניקה את השניים לתודעת הציבור, והם הפכו במהרה מקוריוז אוחצ'י ליקירי ישראל, ולא רק הקהילה. הם זכו בפרס התרומה לקהילה בטקס פרסי הגאווה וחיקוי ל"ארץ נהדרת", הוכחה ניצחת של פופולאריות המונית. ובגלל כל אלו הם כוכבי הפוסט של היום.
איך להתלבש כמו... אוריאל יקותיאל וטום באום, לולי וליליאן.

אחר יקותיאל, 26, אני עוקבת כבר משנת 2011. שחקן, אמן במה, כוריאוגרף ורקדן. את דרכו החל ביוטיוב, כשהעלה סרטונים לרשת כדראג, והם לכדו את עיניהם של בעלי אריסה - ליין המזרחית הראשון לגייז, הוא הוזמן להופיע בה ומאז הוא הפרזנטור של אותו ליין. מסיבות הליין כוללות בדרך כלל קליפים מושקעים בהובלתו יחד עם מיטב כוכבות הזמר המזרחי בארץ, ביניהן רינת בר, שרית חדד, מרגלית צנעני וזהבה בן. 

דמותו בליין המסיבות של אריסה
במהרה הפך מדמות שוליים למי שהמיינסטרים מחבק. הוא הוזמן על ידי הזמר עברי לידר והמפיק יונתן גולדשטיין לככב בקליפים של ההרכב המוזיקלי TYP.

יחד עם TYP 
בנוסף שיחק בסדרת הטלוויזיה של אבנר ברנהיימר "אמא ואבאז", היום עדיין הפרזנטור של אריסה ומדגמן למותג המשקפיים קרולינה למקה. 
לקטלוג של מותג המשקפיים קרולינה למקה
יקותיאל, בדומה לפרדי מרקורי, המנוח בודק את הגבולות בין הסממנים הגבריים והנשיים. הוא מרחיב את היריעה ולא מתחייב לכל נרטיב של מגדר או מוצא. יחד עם שפם עבה ושחור, שמלה ונעלי פלטפורמה (שהשד יודע איך מצליח ללכת עליהן ובכלל לרקוד עמן) יצר דמות בימתית חזקה אשר לא ניתן להישאר אדישים אליה. עם שילובים בוטים בין מזרח ומערב ובין מה שנחשב לתרבות גבוהה לתרבות נמוכה. הוא כובש את המסך עם המון כריזמה ולוק ייחודי לו, חושף את הגבר הישראלי המסוקס, עם טאץ' של איפור דיווה מסורתי. רואים שהוא לא מתנצל, מלא ביטחון ושלם עם מי שהוא.

כאשר אוריאל נוכח באירועים מתוקשרים, (תחת דמותו הבימתית) הוא מרשה לעצמו לשלב בין הנשי לגברי. איפור ונעלי עקב יחד עם בגדי ואביזרי מעצבים כמו אלירן נרגסי ומיה גלר, תכשיטים יוקרתיים כמו קרטייה, והמון אטיטיוד.
שיק במיטבו
אבל חוץ מדמותו הנשית- גברית. יקותיאל הוא גבר, גברי, כזה שיודע בדיוק מה אוהב, במבנה טרפזי, כאשר לא בתפקיד. מדגיש עוד יותר גבריותו בעזרת מתן דגש על כתפיו הרחבות. שכבות, חולצות מכופתרות עם מפתח צוואר פתוח, קולור בלוק ומכנסי סקיני. מראה פשוט אבל עובד.
מן הסתם טיפוח היא לא מילה גסה עבורו. לאוריאל תלתלים קטנים שכנראה לעולם לא נראה כי הוא ממש לא אוהב אותם, בעבר היה מחליק את שיערו כל בוקר עם פן והיום עושה החלקה כימית פעם בחודש או חודשיים. את השפם המפואר והמזוהה עמו מכל, התחיל לגדל לפני כחמש שנים. בשביל הדמות שאותה משחק, היה מעדיף להישאר בלעדיו אך זהו סימן ההיכר שלו.  
מימין בגדים מסטורי, במרכז אדידס
מתוך כתבה לישראל היום
מתוך כתבה לישראל היום
טום באום,21,  הוא שם שהיה פחות מוכר עד לפני התוכנית. בעבר תפקד כעורך ומנהל דיגיטל מדיה ב-MTV וכיום במשא ומתן על תוכנית בהגשתו באותו הערוץ.

טום בעל מבנה מלבני גבעולי ודקיק, אשר בקלות יכול להראות רזה אך לבאום יש סגנון מאוד ברור, וחכם שמיטיב עם מבנהו. מראה שכבות, מעילי אוברסייז עם דש צווארון רחב, ג'קט עור, מכנסי חיתול, סקיני וטייצים. חובב אביזרים; שרשראות, כובעי מצחייה, נעלי מוקסין והמון סטייל.
מראה יותר נינוח ויומיומי


בעזרת הג'קטים והמעילים עם הדשים הרחבים, מרחיב את אזור הכתפיים והחזה. מראה השכבות מעניק לו מראה רחב יותר. בעזרת סריגים עם דוגמאות בולטות, צעיפים וחולצות אובר סייז מרחיב את פלג גופו העליון. באום אוהב ללבוש נובוריש דוג, אורבן אאוטפיטס, מיה גלר ועוד



שלך בידידות,


2 תגובות:

פוסטים פופולאריים