יום ראשון, 31 בינואר 2016

איך להתלבש כמו... אליעד נחום

אנחנו מכירים אותו עוד כשהיה ילדון חמוד ששיחק לצד צביקה הדר בתוכנית "שמש" אבל הילדון החמוד הזה כבר לא ילדון, היום הוא חוגג 27. ולצד כישוריו כשחקן בשנתיים האחרונות הוא פרץ לתודעתנו שוב כשהשיק את עצמו מחדש כראפר וכוכב פופ.
איך להתלבש כמו... אליעד נחום.
נחום, יליד 1990, הצליח להשיל את הדמות שהיתה מזוהה איתו, הילד בר מהסדרה "שמש". בזכות הקריירה כמוזיקאי. הוא נבחר ל"פריצת השנה" במצעד השנתי של גלגל"צ, ושירו זכה בקטגוריית "שיר השנה". "מתוק כשמרלי" נוגן ביוטיוב יותר מ–11 מיליון פעמים. 
אליעד נמצא תחת אור הזרקורים מגיל קטן, הוא יודע כמה הסלבריטאות שברירית. על כן בנוסף על המוזיקה שלו הוא יצר מיתוג בסגנון האישי שלו, כזה שבתקווה יחזיק מעמד לעוד הרבה שנים ואת האמת הוא עושה עבודה פנטסטית. לבחור יש סטייל, המיתוג החיצוני שיצר תואם היטב את סגנונו המוזיקלי. מטרתו היא לעשות מוזיקה, להראות פחות כחלק משאר הסלבס בשטח ויותר כאייקון, שפה כדי להישאר. 
כמו במוזיקה שלו אליעד לקח את הפופ, ההיפ הופ והמזרחיות ושילב אותם יחדיו.
במרכז, חליפה שעיצבה לו דורין סגול לכבוד טקס MTV אירופה
חולצות מכופתרות מגניבות בגזרת סלים פיט, עם הדפסים מגניבים או מסוגים שונים של בדים. אותן הוא מכפתר כולל את האוורון ללא עניבה. מראה כביכול היפסטרי, אך בשילוב האקססורייז והזקן הכניס גם היפ הופ ומזרחיות. אליעד לא מוותר על הזקן, בלעדיו הוא חושב שנראה כמו ילד, בעיני עליו להשאיר רק זיפים, שיער פניו שחור ועבה, כך הוא מקבל מראה מלוכלך שבא כקונטרסט גדול מדי לפניו הבובתיות.
הדפסים מגניבים, טריקו ומכופתר
אני תוהה אם הוא מתלבש לבד או נעזר בעזרה מקצועית, כך או כך הוא נראה מעולה. גם כשהוא פחות רשמי, הוא בוחר חולצות טריקו מגניבות, עם קטע, שילובי בדים, טקסטורות, צבעוניות, רוכסנים. אף פעם לא משעמם אצלו.
אליעד בקלות יכול להראות ילד, אחד מני הדברים שעושה בצורה חכמה בתחום הלבוש הואלבוש בשכבות. הוא מעמיס על הפלג גוף העליון, למראה שרירי יותר, רחב יותר, חסון יותר, באם זה בצעיף לחזה "שרירי" או באם זה ג'קט עור, או ג'ינס וכך נראה יותר כבחור צעיר.  
שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים