יום ראשון, 24 בינואר 2016

איך להתלבש כמו... אסף אמדורסקי

הוא זמר, מוזיקאי, פזמונאי, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי שחוגג השבוע יומהולדת 45. הוא הקדים את זמנו לא רק מבחינה מוזיקלית. אלא גם בגלל הלוק של הילד הפרוע והסטייל שהפך להיות יותר ויותר מוקפד, הוא עיצב לעצמו פרסונה שלמה והפך להיות "אסף אמדורסקי" - סלב רוקנ'רול של ממש.
איך להתלבש כמו...אסף אמדורסקי
אסף אמדורסקי, תמונה יניב אדרי
הוא החל את דרכו בלהקת תערובת אסקוט בסוף שנות השמונים, כחלק מגל להקות הרוק הישראליות הצעירות, אבל תדמיתו הנוכחית כיוצר נחשב התעצבה באלבום הסולו הראשון שלו, שיצא בשנת 1994 (השנה שבה גם נפטר אביו, בני אמדורסקי). שנה לאחר פירוק תערובת אסקוט, אמדורסקי הוציא אלבום סולו מוערך, מהראשונים בארץ שכללו עבודה עם סמפלר, שכללו כמה שירים שקיבלו מעמד של קלאסיקות רוק ישראלי. 
אמדורסקי 1996, צילום אילן הבשור
הסטייל של אמדורסקי, מגניב הוא תמיד היה מגניב. אם היו מנסים לזקק את גן המגניבות, אמדורסקי היה האדם לחקור, והוא בכלל לא אוהב לעשות קניות של בגדים‭.‬ אבל מה שעושה את הסטייל המגניב שלו זה בעצם ביטחון עצמי שממנו יש לו בשפע.

יש לו מבנה מלבני, בעל מבנה גוף גבעולי- גבוה ודקיק. 




לגבר רזה וגבוה כמוהו יש כמה דברים שצריך לזכור, על מנת שלא יראה גמלוני ורזה מדי. כיאה לכל מלבן, המטרה להרחיב קלות את אזור החזה והכתפיים.

כמה טיפים לעשות כך:

לבוש חולצות עם פסים לרוחב
פסים לרוחב לגברים צרים, פסים לאורך לגברים רחבים
הפסים לרוחב מרחיבים את הפלג גוף עליון וגם קצת נותנים לו פורפורציות ביחס לפלג גוף התחתון. אם היה לובש חולצות עם פסים לאורך, היה נראה ארוך יותר ורזה יותר.

שכבות
אמדורסקי אוהב חולצות אובר סייז, עליהן הוא לובש בלייזרים או ג'קטים. 
אמדורסקי עם בלייזר מעל טריקו פשוטה או מכופתרת. בד"כ עם סקיני ג'ינס
מראה שכבות גם עם ג'קטים,
עומס על החזה ייתן אשליה של חזה שרירי. כך בתמונה מימין עם הכיס
עוד שכבות. הפעם עם סריג
השכבות מרחיבות קלות את הפלג העליון ונותנות תחושה של מבנה מוצק יותר.

הסגנון של אמדורסקי, לא מתאמץ. זה בא לו בטבעיות. גם כשהוא עושה בחירה אופנתית שגויה למבנה גופו, זה עדיין בגזרת הסגנון שלו.

לדוגמא חולצות טריקו סופר צמודות, הן רק מדגישות את הזרועות הצנומות, והחזה הלא שרירי שלו, אך למרות זאת, זה חלק מסגנונו. חלק מהגבעוליות, השבריריות שלו, יחד עם תדמית הרוקר שלא שם קצוץ...
טריקו סופר צמודה
הוא אוהב חולצות טריקו, הן חלק מהיומיום שלו, בניגוד לחולצות הצמודות, החולצות טריקו הפשוטות נראות עליו הרבה יותר טוב, הוא אוהב מפתחים עמוקים ורחבים, אלמנט שעוזר לתת אשלייה של כתפיים רחבות. 


מפתח רחב למראה חזה וכתפיים רחבים
עוד פריט לבוש שמאוד מזוהה עם אמדורסקי הוא גופיות, מראה שלא הולם את המבנה שלו, אך הוא חלק מסגנונו האישי, ואסף לובש אותו היטב, עם מכנסי הסקיני שלו.

יותר מזה, אמדורסקי לקח את הגופייה, צעד אחד קדימה והוסיף עליה וסט למראה מחוייט יותר. אהבתי.
ככל שהוא עוטה על עצמו לבוש עם יותר פרטים כך הוא נראה מוצק יותר, באם זה פרטים על הבד, כיסים, עניבות, הבדלי צבעים, שכבות. הכל הולך. 


אמדורסקי נראה נהדר במחוייט. הבלייזר שמוסיף נפח בכתפיים, העניבה שמוסיפה נפח בחזה.


אמדורסקי טוען שסגנון אישי זה לא משהו שאפשר לרכוש, לא במוזיקה ולא במלבושים.
מה דעתך? הוא צודק?

נ.ב היום חוגג יותם הלפרין יומהולדת 32, אם אתה גבר גבוה-  יש לך שם טיפים איך גדאי לך להתלבש.

שלך בידידות,

‬ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים