יום ראשון, 10 בינואר 2016

איך להתלבש כמו... אושרי כהן

מחר הוא יחגוג יומהולדת 32. ילד פלא שהתחיל בסדרה ג'ינג'י כשהיה בן 10, עבד כשחקן עוד כילד בתאטרון לסין ובגר לתוך התפקידים השונים. הוא משחק, מדגמן, שר, מביים, יוצר, כותב שירים ובשנים האחרונות גם מתקלט כחצי מהצמד "טכנו באסטרדס", יחד עם די ג'יי דדה, ותמיד יייזכר בתודעה (שלי לפחות) כשלומי מהכוכבים של שלומי של שמי זרחין. 

איך להתלבש כמו... אושרי כהן.

תמונה; ראובן קסטרו
להבדיל מהצלע השנייה שלו איתי תורג'מן, השינויים הסגנוניים שעברו עליו לא היו כאלה קיצוניים ואפשר לזהות לאורך כל השנים את הרצון לייחד את עצמו ולהפגין את קולו ואת האמנות. כמו בקריירת המוזיקה והדי ג'יי שלו- כך גם בלבוש. יש לו גרוב, במראה היפ הופי עם נגיעות של גראנג'. 
אושרי מעיד על עצמו כי היה בטוח שכל החיבור לאופנה וסטייל נובע מעצם המפגש עם סטייליסטים ומלבישים במסגרת העבודה. אבל מבט לאחור לגיל 15, מציג נער עם צבעים בשיער וחולצות קרועות שחברים שלו לא העזו ללבוש. בדרך זו בחר לבטא את האישיות שלו אז. היום הוא כבר הרבה יותר מגובש. 

אחד הדברים שאני אוהבת בסגנון של כהן הוא האביזרים. כהן מתקשט הרבה ולא מפחד לערבב ולהתאבזר.
שרשראות, כובעים, משקפי שמש, צעיפים ונעליים... הוא יודע מה הוא אוהב ובוחר בהתאם.
כובעים והרבה מהם, צמר, גרב, קסקט, מצחייה, מגבעת בכולם נראה טוב
אושרי לרוב במבנה מלבני ועושה בשכל, הוא מדגיש את איזור החזה עם צעיפים, שרשראות, חולצות עם כיסים ואפילו בוחר בחולצות עם מפתח צוואר עמוק- כל זה יוצר אשלייה של גבר שרירי ורחב כתפיים. כשבפועל ההפך הוא הנכון...
צעיפים, ליצור תחושה של חזה שרירי וכתפיים רחבות
שרשרת ארוכה עוזרת למקד את המבט על אזור החזה ויוצרת אשלייה של חזה שרירי
דבר נוסף שכהן משכיל לעשות בהקשר של מבנה גופו הוא עניין השכבות. הוא מעמיס שכבות בפלג גוף העליון ויוצר כך אשלייה של פלג גוף עליון בנוי יותר.
מראה השכבות
הלוק הזרוק אך המושקע שלו בהחלט שווה הצצה... טוניקות, חולצות אוברסייז, קרדיגנים רחבים משולבים עם מכנסי סקיני. 

בסגנון הזה קצת מזכיר את חברו תורג'מן, אך להבדיל ממנו אושרי לא נראה אותו הדבר... איך זה? כי הוא מערבב סגנונות ויוצר את הסגנון שלו ועדיין נראה אחיד והומוגניעם כל בחירותיו.

חולצות טריקו מגניבות של המותג באד מונקי של שחר לוי יחד עם אקססוריז מגניב, ג'קטים או בלייזרים יחד עם נעלי סניקרס או נעליים קצת יותר מתוחכמות. 
חולצות מגניבות בעיקר של באד מונקי
כל אלו יוצרים אצלו מראה גראנג'י וקולי מבלי שנראה מתאמץ במיוחד...

השנה לראשונה החל גם בקריירת דוגמנות למותג מאניה ג'ינס. במקום עוז זהבי. לקמפיין כתב שיר שהפך לסאונד טרק של הקמפיין כולו.

הוא משלב מותגים כמו זארה, ברשקה, לי קופר, אמריקן אאוטפיטרס, אמריקן אפרל וכמובן מאניה ג'ינס עם פריטים של מעצבים מקומיים ומחו"ל כדוד ששון, פרד פרי, פיוקו נרו של עידן וענונו ומארק ג'ייקובס

סממן נוסף המזוהה עם השחקן הוא הזקן שלו, שבלעדיו לטענתו מרגיש עירום, דבר שכמה עשרות אלפי שקלים לא יוכלו לתקן, כך יצא שבמהלך השנה גילח את זקנו לטובת הקמפיין הדיגיטלי; הסטיילר של ג'ילט. בלעדיו יש לו בייבי פייס, איתו מייצר מראה יותר מחוספס... כהן, היה רוצה ליצור עאת החספוס הזה גם עם קעקועים אבל לצערו תחום המחשק אינו מאפשר לו, כך שעל גופו קעקועים חבויים לעין.

כהן בהחלט מודע לעצמו, למבנה גופו ולמה שהיה רוצה לשדר לעולם. אני חושבת שהוא הצליח לזקק את אופיו יחד עם לבושו. שאפו לו!

שלך בידידות,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים