יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

איך להתלבש כמו... ג'יי זי וקנייה ווסט

בשישי האחרון, האחד חגג יומהולדת ולמחרת הפך חברו לאבא בשנית. שניהם מפיקים מוזיקליים מצליחים, ראפרים, אשר שיתפו פעולה בכמה אלבומים, האחד גדל בעוני ובפע והשני להורים גרושים ממעד הביניים.  שניהם נשואים לנשים חזקות ומפורסמות כל אחת בתחומה.

איך להתלבש כמו ג'יי זי וקנייה ווסט...


ג'יי זי גדל בשנה וחגג יום הולדת 46. הוא גבר גדול מימדים אשר בקלות יכול היה להראות מגוחך, אך לא ג'יי זי (שון קרטר) אשר יודע לנצל את נכסיו לטובתו. הקרטר היה בעל השפעה לא מבוטלת על אופנת ההיפ הופ ועל המעבר מבגדי באגי רחבים וחולצות טריקו לאופנת ההיפ הופ של היום. עם טעם וסגנון יוקרתי אך גם קליל ופשוט, הצליח להרשים בסגנונו האישי. הסופרסטאר לא פעם אמר שכיש דברים שהוא אוהב- הוא קונה אותם, כך שיצא כי הוא רכש לעצמו המון חברות ומותגים ביניהם קבוצת כדורסל, חברת אופנה ונדלן. הוא יצר ליין בעיצובו של נעלי ריבוק, ליין בעיצובו של סניקרס למותג לואי ויטון.

אחד הדברים החשובים במראה של ג'יי זי הוא ההבנה מה מתאים לגילו ולמבנה גופו. מראה השכבות הוא מראה מצויין למבנה גופו, מחלק את הגוף למספר חלקים כך שנותן אשליה של גוף קטן מימדים (הכל יחסי כן?). הוא עושה זאת בעזרת חולצות טריקו עם מפתח וי וחולצות מכופתרות פתוחות מעל או ג'קטים וקרדיגנים. הוא מתלבש בדרך כלל בצבעים שקטים.

מראה השכבות
אביזרים; ג'יי זי אוהב לענוד תכשיטים גדולים כמו שעון ושרשראות ארוכות. הוא מתאבזר לו במשקפי שמש אובר סייז, כובעי מצחייה, עניבות פרפר אובר סייז או צעיפים

לג'יי זי יש סגנון אישי אחד וקבוע, לפי המאורע, כך למשל אפשר לראות בבירור כי האובר סייז מקבל משמעות נוספת בלבוש המחוייט שלו. הכל גדול, גם העניבות.



קנייה אתמול הפך לאבא בפעם השנייה, כאשר אשתו הקרדשיאנית ילדה את בנם כשלושה שבועות לפני הזמן.
ווסט חובב מותגים ובכלל קניין נהלב של נעליים. את המהפך המלבושי של ווסט הוא חייב לחברתו לשעבר, דוגמנית המותג לואי ויטון, אמבר רוז.

קנייה רוצה להיות שונה מכל השאר, שאיפה מבורכת בעידן שכולם נראים אותו הדבר, בייחוד באופנת הגברים. כמו ג'יי זי גם הוא החל להתרחק מאופנת הרחוב. הוא עבר מהפך עם השנים והתקדם למד והתאהב באופנה. הוא עשה התמחות באיטליה במותג פנדי. הוא עיצב בשיתוף פעולה עם נייקי ואדידס (בנפרד), הוא חורש על נעליים של המותג בלאנסיגה וחובב לואי ויטון ואיב סאן לורן. סגנונו של ווסט, להבדיל מג'יי זי, הרבה יותר צבעוני ונועז. הוא משחק עם צבעים, טקסטורות, סוגי בד שונים והרבה חיתוכים. הוא זה שעזר לאשתו הקרדשיאנית לעבור מהפך אופנתי וקצת מיתן אותה.
הסגנון שלו הפך מסגנון לא מהוקצע והססני לסגנון אורבני משולב עם היפ הופ ורוקנרול.


יוקרתיות פרמיטיבית; הווסט חובב יוקרה ואין לו שום בעיה להראות אותה. הוא מוגזם וראוותני אך עם זאת משלב את הפריטים הראוותניים עם לבוש יומיומי, כך שמשתלבים זה בזו.

בלייזר; קנייה עם השנים הבין כי מתוחכם, ויומיומי יכולים לעבוד ביחד. קטיפה, סאטן וצמר משולבים עם אביזרים כמטפחת כיס או שרשרת.

סניקרס; הווסט חובב סניקרס ומותגיפ ומשלב אותם עם כל דבר גם מחוייט וגם יומיומי.

חליפות מונוכרומטיות; לרוב הווסט לובש בחליפות צבע אחד, וכשהוא עושה זאת משתדל כי גם נעליו יתאימו.

רחב, א סימטרי, צבעוני, גדול וגרנדיוזי, מלא בסטייל אישי, מתחדש ולומד כל הזמן ככה הייתי מגדירה את ווסט. לעומת זאת ג'יי זי שנים נראה אותו הדבר, אך אין זה מפריע בעוד הוא עקבי בסגנונו,משמע יש לו דרך ברורה שאיתה הוא הולך וטוב לו כך.

שלך בידידות,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים