יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

איך להתלבש כמו.... אברי גלעד

הוא אחת הדמויות הכי נראות על המסך שלנו, וגם הכי מתישות אבל הוא שם כבר יותר מ־25 שנים. איש הטלוויזיה שהתחיל את דרכו ברדיו הספיק לגעת בכל ז'אנר אפשרי: סאטירה, שעשועונים, דוקומנטרי, ילדים, תוכניות בוקר וכל מה שביניהם. תמיד יאמר את דעתו גם היא לא תהיה בדעה אחת עם כולם וכך גם הוא נראה.
איך להתלבש כמו... אברי גלעד.
צילום: גבריאל בהרליה
אברי שחגג אתמול יום הולדת 52, זוכה לככב בפוסט זה לא בגלל הסגנון הייחודי לו אלא רק בגלל שיום הולדת זה זמן מצויין לעשות חשבון נפש ואולי קצת סדר בארון.
לגלעד כפי שציינתי קודם אין באמת סגנון מוגדר. יש את גלעד של תוכניות השעשועונים, גלעד של תוכניות הבוקר וגלעד הפרטי.
אתחיל בגלעד הפרטי, גלעד קצת שטותניק וילדותי, חייב לומר את דעתו, וכך גם לבושו. אין לו סגנון לבוש ייחודי (שכן כל פעם נראה אחר) אך כן יש בו ממזריות ושעשוע שמאוד מזוהים איתו. אברי אוהב צבעוני, צעקני. הרבה הדפסים, הרבה שמח. הוא לא דופק חשבון ויש לו מגוון רחב של חולצות מכופתרות, תמיד את הצווארון ישאיר פרום, ולא מכופתר עד הסוף, דבר שיגרום לץחושה של חזה קצת יותר רחב. לגלעד מבנה פנים אליפטי ומאורך, כך שהצווארון הרחב שלובש נותן את הפרופורציות הנכונות לפניו.
אברי לא מפחד מפרחים ומגוונים של ורוד בגול ואדום, הוא גם חובב וינטאג' כך שאפשר למצוא בארונו חולצות משות השבעים. אך חוץ מהמראה הססגוני שלו, הוא גם יודע להראות קצת יותר מתון (ואולי קצת להראות כמו כולם) 
בג'ינס וטריקו ומעל ג'קט, בחולצות שקטות הוא נראה כמו עוד אחד ברחוב.

 לגלעד של השעשועונים יש תלבושת אחידה שהיא החליפה- לפעמים מחוייטת ומלאה ולפעמים חצי רשמית. אין בגלעד זה שום סממן לאופיו והתנהגותו. את החליפה לובש גלעד ברישול מה, אולי כסממן לאדם המרושל שהוא ביום יום. ג'קט הגדול עליו במידה, כיפתור כל הכפתורים, מבלי להתחשב בסילואט של גופו ועניבה רחבה מדי למבנה חזהו וכתפיו. שכן אברי בעל מבנה מלבני, מטרתו תהיה לנסות ולהרחיב את פלג גופו העליון תוך התחשבות בפרופורציות הנכונות. כאשר הוא אינו לובש חליפה בצורה רשמית צווארון חולצתו ישאר פרום בכפתוריו העליוניים, אני מעריכה שגלעד בוחר ללבוש בצורה זו בגלל שהיא בהחלט הצורה הנוחה יותר והפחות חונקת ורשמית, אך עצם פעולה זו הוא עושה עם מבנה גופו חסד שכן הוא מדגיש את בית החזה והכתפיים- מתוך הוי הקטן שנוצר. גם הוסט הוא תוספת מעולה שכן יוצר את הוי המדובר כבר מתוך הגזרה.
גלעד של תוכניות הבוקר ממש כמו גלעד הפרטי, חסר תבנית וחסר תלבושת אחידה. לפעמים נדמה כי הוא פשוט לוקח מארונו את הפרטי את בגדיו. אם זה לפעמים טריקו עם ג'קט או לפעמים סריג על מכופתר. לפעמים מפגין טעם טוב ולפעמים פחות. 

אפשר לומר כמה דברים על לבושו- מפתח צוואר עגול אינו עושה עמו חסד, צוואר עגול מגדיל את ראשו ומשנה את הפרופורציות שלו ביחס לגופו. לגלעד מתאימים צבעים חיים וצבעוניים שכן צבעים חיוורים ובהירים גורמים לגבר השדוף שהוא להראות חולני ורזה מהרגיל.
אז מה אתה אומר גלעד? אתה יכול להיסגר על עצמך במיוחד ליום הולדת?
שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים