יום ראשון, 12 ביולי 2015

איך להתלבש כמו... ג'ון טורטורו

כירושלמית, סם שפיגלית בדימוס וחובבת קולנוע, פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בירושלים, הוא חגיגה אמיתית. שבוע של סרטים, פרימיירות, שחקנים ובמאים מהארץ ומהעולם, מוזיקה ואלכוהול, שילוב מנצח לתחילת הקיץ.
את הפוסט של היום מקדישה לשחקן שהיה אורח הכבוד בפתיחה של הפסטיבל ועוד משוטט לו בעיר הבירה. 

איך להתלבש כמו... ג'ון טורטורו


טורטורו, 58, שחקן אמריקאי, ממוצא איטלקי, אשר גדל בניו יורק. החל את דרכו המקצועית בראשית שנות ה־80, על במות אוף ברודווי. ידוע בעיקר בגלל שלל תפקידיו בסרטי האחים כהן ביניהם; ברטון פינק וביג לבבוסקי.


ג'ון טורטורו גבר לא נאה במיוחד, אך בעל כמה נכסים, שבעזרתם ממנף את מראהו;

1. לטורטורו רעמת תלתלים מקסימה, תסרוקת מתאימה לפניו המוארכים. קשה שלא לשים לב לשיערו בייחוד בנופי ישראל, כאשר הרוב המכריע בארץ הוא נטול שיער.


שיער מצויין
2. טורטורו רזה, בעל מבנה מלבני, משמע הוא יכול להראות נפלא כמעט בכל בגד שילבש. הוא משכיל ללבוש שכבות וחולצות עם מפתח צוואר רחב, על מנת להרחיב את אזור הכתפיים ולשוות מראה של חזה שרירי. הבעיה היחידה היא בג'קטים שבוחר ללבוש, אשר גדולים עליו באזור הכתפיים ונותנים להם מראה שמוט במקום מראה זקוף.


מראה השכבות, מפתח צוואר רחב 
3. ג'ון בחר לעצמו משקפי ראייה, מלבניות אשר מסגרתן העליונה קצת נוטה החוצה, גזרה אשר מחמיאה מאוד למבנה פניו וחותכת את הסימטריה המוארכת של מבנה פרצופו. לאורך שנים הוא דובק בגזרה אחת של משקפיים. עקביות היא דבר חשוב בסגנון אישי.
משקפיים
המוצא האיטלקי שלו בא לידי ביטוי בבחירת הבגדים והצבעוניות. הוא אוהב את המראה הנינוח, כותנה, פשתן ואפילו דנים (ג'ינס. טורטורו בביקורו בארץ, הצטייד בלבוש קזו'אל והתאים את עצמו לנוף המקומי, עם סנדלים תנ"כיים שלא מחמיאים לאף רגל.
מראה איטלקי, עד שהמבט נודד לסנדלים.
טורטורו בביקורו לארץ הגיע עם מכנסי צ'ינו לבנים, שמחמיאים לו מאוד. אותם שילב עם חולצת טריקו פשוטה.
מכנסי צ'ינו וחולצת טריקו
את אותם מכנסי צ'ינו שילב אף בשישי האחרון, בכיתת אומן בבית הנסן במראה השכבות. חולצת טריקו ומעליה ג'קט קליל (אך קצת רחב)
מכנסי צ'ינו, חגורה ומראה השכבות
ולקינוח המראה שבחר לערב הפתיחה. האיטלקי שבו יצא החוצה, כאשר הגיע עם חליפה בהתאם למידותיו, צווארון חולצה מצויין למבנה פרצופו ועניבה אלגנטית בגווני כחול וירוק עם הדפס המעויינים- יהלומים האהוב עליי. 

לבוש בחליפה המתאימה למידותיו, עניבה מקסימה
אתה מוזמן לירושלים, להנות מהפסטיבל ולשאוב קצת השראה לסגנון האישי מטורטורו ומעוד רבים טובים אחרים. וגם אני פה.

שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים