יום ראשון, 7 ביוני 2015

איך להתלבש או לא להתלבש כמו שני כוכבי בארסה... צ'אבי ומסי

אתמול קבוצת הכדורגל הספרדית- בארסה ניצחו 1:3 את יובנטוס בגמר ליגת האלופות שהתקיים בברלין, זו זכייתה השלישית בשש השנים האחרונות.

לכבוד זכייתם, מקדישה את הפוסט לכוכב הקבוצה שאמנם לא הבקיע גול אך זכה לתשבחות רבות; ליונל מסי ולקפטן הקבוצה שהיה זה משחקו האחרון בקבוצה זו; צ'אבי הרננדס

אתחיל מהרע אל הטוב

צ'אבי הרננדס בן ה 30, אמנם על המגרש מחפה על גובהו 1.70 (לא מהיר, לא מנתר) ביצירתיות ובראייה רחבה אך בכל הקשור למלבושיו הוא נכשל כישלון חרוץ, שום יצירתיות ושום ראייה רחבה.


צ'אבי מניף את גביע הניצחון במשחקו האחרון בבארסה
חולצות עם מפתח צוואר עגול קטן
מאחר וצ'אבי בעל צוואר די צ'אבי (שמנמן) עליו לנסות לשוות לו מראה מאורך ורזה יותר, דבר שיכול בקלות לייצר עם חולצות במפתח וי. אך משום מה בוחר לעצמו חולצות במפתח צוואר עגול וסגור מדי. במכנסיים מלאי שפשופים וקרעים שרק ממדגישים את רגליו הקצרות ובחולצות ארוכות שמקצרות את הפלג גוף התחתון.

כיאה למסורת של כדורגלנים בעלי סטייל היה ניתן לצפות ממנו שגם לו יהיה סגנון ייחודי רק לו, אך הוא די משעמם למען האמת. חולצות טריקו, ג'ינסים וסווטשרטים.


פיהוק

משעמם
ולעומתו בצד השני של המתרס נמצא לו ליונל מסי, הפרצוף של דולצ'ה וגאבנה, מסי בן ה 27, בגובה  1.7 אך להבדיל מצ'אבי יודע כיצד להתלבש בהתאם למבנה גופו.
מסי מניף את הגביע אתמול בברלין
מסי במבנה טרפזי על גבול המלבני מבין שעליו לנסות ולהבליט את החזה, על כן משתמש הרבה בצעיף אשר מונח על בית החזה.

הוא מבין את הצורך במפתח צוואר בצורת וי על מנת לשוות לגופו מראה מאורך יותר
ומעל הכל הוא בעל סגנון מיוחד לו, אינו מפחד להתבלט ובוחר בחירות נועזות כך לדוגמא באירועים מתוקשרים מגיע בחליפותיהם של דולצ'ה וגבאנה, נקודות, פרחים, צבע בורדו מבד מבריק, קטיפה. תמיד בוחר בצבע ובטקסטורות מיוחדות ורק על זה מגיע לו גביע.
נועז ומיוחד
שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים