יום ראשון, 3 במאי 2015

איך להתלבש כמו... הנסיך וויליאם, הדוכס מקיימברידג'

משפחת המלוכה הבריטית מסקרנת כמעט את כל העולם. אתמול עיני כולם שוב היו נשואות אל הזוג המלכותי, לאחר שנולדה ביתם השנייה, הנסיכה החדשה לבית המלוכה האנגלי. הקטנה נולדה לאמא קייט, שהוכתרה לא פעם כאייקון אופנתי ולאבא וויל שבשנים האחרונות השתנה לעיני המצלמות, בעיקר בהשפעתה של אשתו והפך אט אט לגבר מלא שיק וסטייל.

איך להתלבש כמו....... הנסיך וויליאם.

בולים שיצאו לכבוד יום הולדתו ה 21
להיות נסיך כנראה זה לא עסק פשוט בעיקר אם אתה ביישן שלא אוהב להיות במרכז העניינים, אז איך אתה יכול להישאר בתודעה ועדיין להיות טרנדי ורלוונטי? וויליאם עבר תהפוכות רציניות במראהו החיצוני, אני משערת שזו השפעה ישירה של אשתו (קניינית אופנה בעברה), אשר מכוונת אותו, שכן בעבר לא לבש בגדים אשר החמיאו למבנה גופו ולגילו.

בגדים שלא במידה, שלא נדבר על חוסר סגנון
הנסיך,32, נהג ללבוש מכנסיים אשר רחבים מידי וקצרים מידי למידתו הצרה והגבוהה (1.91), חולצות גדולות ולא מחמיאות ובלייזרים שנראו כאילו נלקחו מארונו של אביו הנסיך צ'ארלס.
ואז הגיעה קייט. שינויו החזותי של הנסיך התרחש בהדרגתיות. בעזרתה של העלמה מידלטון, אט אט החל ללבוש בגדים אשר מחמיאים לגזרתו ואף למעמדו.

עדיין לא במידה הנכונה, אבל בדרך לשם.
הוא אינו בעל מלתחה עצומה, כפי שהיה ניתן לצפות מאדם במעמדו, אשר מחליף לבוש אפילו 3 פעמים ביום, אך בבעלותו כמה פריטים מהותיים לכל ארון שבעזרתם מצליח להרכיב הופעה מנצחת.
למראה יומיומי ונינוח לובש הנסיך בחולצות מכופתרות משובצות או חלקות, פתוחות צווארון. מכנסי ג'ינס או כותנה וחגורת עור חומה. (חוק שצריך לזכור- צבע החגורה צריך להתאים לצבע הנעליים).
 
המראה הנינוח, בעיקר אוהב את נעלי המוקסין החומות שלו
בארץ בד הפשתן קיבל יחס די מושמץ שלא בצדק. הנסיך משכיל ללבוש בד זה שכן הוא קליל, דקיק, נושם ואוורירי. מה שכן  הבד נוטה להתקמט מהר...

חולצת פשתן מכופתרת
וויל מבלה הרבה בפעילות ספורטיבית, כאשר עושה כך לובש בעיקר חולצות פולו.
חולצות פולו
הנסיך וויליאם במבנה טרפזי, נוהג להתלבש על פי שיטת השכבות. דבר שמחמיא לפלג גופו העליון, ומדגיש את הכתפיים והחזה. שימו לב לקיפול הסריג בשרוולים, על מנת שהחולצה המכופתרת תוכל לבצבץ ממש על פי קוד הלבוש הג'נטלמני.  
 וויליאם, קייט ג'ורג' והנסיכה הקטנה כפי שנצפו אתמול
לנסיך וויליאם מספר חליפות, אך החליפה שאיתה נשאר מעודכן, גם באירועים רשמיים וגם בארועים פחות מחייבים, היא חליפה בהזמנה אישית בצבע כחול נייבי. חליפה אשר מחמיאה למבנה גופו ומחבקת אותו בדיוק במקומות הנכונים. בשינוי עניבה, מטפחת או צבע חולצה משנה את פניה.אך עדיין מכובד.
חליפת נייבי בהזמנה אישית. חובה בכל ארון
אותה חליפה בצבע כחול נייבי עם שינוי צבע החולצה. (אם לא תרצה ללבוש גרביים צבעוניות, עליך להתאים את צבע הגרביים לצבע המכנסיים)
בגזרת העניבות הנסיך וויליאם מקפיד על קשת רחבה של צבעוניות, פסים אלכסוניים על פי מסורת הבריטית מימין לשמאל ובקשר חצי וינדזור הדקיק אשר יותר מחמיא לממדיו.

ב 2008 הוסמך הנסיך כטייס מסוקים בחיל האוויר המלכותי בתפקיד של חילוץ והצלה, אך המדים אינם זרים לו שכן כבן מלוכה לובש מדים בשלל גזרות, צבעים וסוגים בהתאם למעמד.


המעמד מחייב לבוש קצת תיאטרלי, ואף טווסי, אבל אתם יודעים מה? זה בסדר שיש גם רגעים כאלה, להיפך תנו לעצמכם להתבלט, אל תפחדו להיראות. רק ככה תצליחו לזקק יותר טוב את המהות שלכם, חיצונית ופנימית.
כובע צילנדר עם טוקסידו 

ב2011 פורסם בעיתונות הבריטית מכתב אשר נכתב ע"י קולונל בארי ג'נקינס מיחידת הארטילריה המלכותית לחייליו, עם רשימת כללי עשה ואל תעשה בלבוש מחוץ לבסיס, ועם שורה תחתונה חד משמעית לגבי מודל החיקוי הראוי: "אם יש ספק – פשוט התלבשו כמו הנסיכים ויליאם והארי".

שלך בידידות,



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים