יום ראשון, 12 באפריל 2015

איך להתלבש כמו... אסי עזר

מושא הפוסט של היום, הוא אישיות מוכרת במחוזותינו. את דרכו החל בערוץ 10, בתוכנית הנוער "אקזיט". אליה הגיע לאחר שזכה בה בתחרות המנחה החדש. כבר 11 שנה עברו מאז, הוא כבר אינו הבחור הצעיר בן ה 24, המחפש את דרכו בתעשייה, אלא, גבר מצליח. המוכר לכולם כמנחה של תוכניות הריאלטי, האח הגדול והכוכב הבא והחל מהשבוע שעבר נמצא בתודעת הציבור לא רק בשל תפקידיו באור הזרקורים אלא גם בגלל שהתארס לבחיר ליבו.

איך להתלבש כמו.... אסי עזר.


במסגרת תפקידו כמנחה הלאומי, אימץ את מראה הספורט אלגנט. 
ספורט אלגנט
בגוונים של שחור, לבן, אפור, חום וכחול, צבעים קלאסיים. חליפות מאובזרות בעניבת פרפר או עניבה, מכנסי צ'ינו עם חולצה מכופתרת מופשלת שרוולים או מכנסי ג'ינס עם מחוייט, מראה שכבות עם סריג וג'קטי ספורט או בלייזר. 
אסי עזר על הסט של האח הגדול נועל נעליים של Fiocco nero דגם 500
בחייו האישיים אוהב אסי ללבוש גוונים של חום, אפור וכחול. בקווים נקיים, מראה אורבני אך פשוט, ואפילו קצת רחב.  אוהב נוחות. ג'ינסים וחולצות טריקו פשוטות עם מפתח וי או מפתח עגול רחב.
חולצת טריקו אובר סייז, מפתח צוואר עגול ורחב
מכנסי צ'ינו וחולצת טריקו עם מפתח וי. הנעליים זקוקות לצחצוח...
אסי אוהב לנעול נעלי אולסטאר, סניקרס של נייקי וללבוש בגדים של "scotch and soda" ההולנדי, של "Sketch"- מבית יוסי קצב הישראלי, ושל האתר הישראלי Belle&Sue.
חולצת ג'יימס פרנקו מהאתר  Belle&Sue
עיצובים של יוסי קצב בארונו של אסי
עזר תמיד לבוש יפה, אבל זהו. רק יפה. אין לו סגנון המזוהה עמו, אין לו אמירה אישית וגם לא יצירתיות או מקוריות. הוא נראה כמו קטלוג יפה לזארה. (או במקרה שלו למותג cos האהוב עליו) המראה שלו נקי, לא מתאמץ אבל גם לא לוקח סיכונים. וחבל. בתור אחד ממאה ההומוסקוסאלים המשפיעים בעולם על הקהילה הלהט"בית לשנת 2009 ע"פ המגזין out הייתי רוצה לראות כיצד בחירות הלבוש שלו כמו אמירותיו יילכו לפניו. 

שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים