יום ראשון, 1 במרץ 2015

איך להתלבש כמו.... גאי גארווי

אחד הדברים שמסבים לי הנאה בכתיבת הבלוג שלי, הוא לקבל בקשות מעוקבי לכתיבת פוסטים על אישים לא כל כך מוכרים לי. פתאום אני נחשפת למוזיקה שלא הכרתי, סרטים שלא ראיתי וטקסטים שלפני כן לא קראתי. לא כל האישים שמוצעים לי, הם בעלי סטייל ייחודי או מעניין ולא לכולם היכולת לזהות את מבנה גופם ולהתלבש בהתאם לו. המוזיקאי שעליו אכתוב היום; גאי גארווי לפעמים קולע למבנה גופו ולפעמים לא. מקווה שביחד נוכל ללמוד מהטעויות ומההצלחות הלבוש שלו.
גאי גארווי למגזין קיו Portrait Sam Christmas
גאי גארווי הוא הסולן של להקת אלבוו, המייצרת רוק אלטרנטיבי דיכאוני היישר ממנצ'סטר, אנגליה. הם אחת מהלהקות המצליחות באנגליה בחמש שנים האחרונות. אז איך הוא ולהקתו חמקו מהרדאר שמחוץ לכתליה? אולי כי הם לא מספיק סקסיים, פרועים או נעימים מספיק לעין, אך גם החיים אינם כאלה. הם מנגנים את החיים הרגילים והשגרתיים, שאפילו כוכבי רוק בה, מזדקנים ומגיעים לגיל ארבעים פלוס. 


להקת אלבוו, גאי גארווי במרכז בחליפת שלושה חלקים, שימו לב לקשר העניבה הרפוי והכפתור הפתוח.
גראווי הוא כוכב רוק על אף שחסרים לו כמה תכונות כוכבי הרוק המוכרים לנו. אמנם הוא חובב בירה מושבע ומעשן סיגריות אך הוא גם אוהב צפרות, אוסף מכשירי רדיו ישנים ויש לו תכנית רדיו משל עצמו. הוא לא רזה, לא משאיר אחריו חדרי מלון הרוסים, לא מרכיב משקפי שמש לצורכי פוזה ודיסטנס, ואפילו אין לו רישיון נהיגה. הוא נתפס כחביב, שמנמן, אבהי, עם רגליים על הקרקע ומיושב. בסך הכל גבר רגיל בתחילת שנות הארבעים לחייו, גיל 41 ליתר דיוק.


גאי במבנה אליפסה המשולב עם מבנה המשולש, בעל בטן עגלגלה, מותניים רחבות וכתפיים שמוטות. אחד הדברים החשובים גם אצל גברים במבנים אחרים וגם אצל גברים במבנה של גארווי זו מידה נכונה. בגד רחב עם עודף בד ובעל קמטים יראה תמיד רפוי וחסר צורה. בעצם בגדים רחבים לא משטים באף אחד ונותנים תחושה כי האדם הלובש אותם יותר רחב מבמציאות. גארווי אכן בוחר בגדים למידתו וכמעט ולא ראיתי תמונות שלו בבגדים רפויים. אך הבעייתיות בדרך בה לובש את בגדיו היא בחולצות המכופתרות, עושה רושם כי הוא מנסה לטשטש את בטנו בעזרת חולצות שאינן בתוך המכנסיים, אך בעצם גורם לאשליה של בטן יותר גדולה ורחבה מאשר שהיא במציאות.
חולצה מכופתרת מחוץ למכנסיים רק מדגישה את הבטן ולא מטשטשת

גברים במבנה כשל גארווי צריכים לבחור בגדים לא כבדים, מבדים דקיקים, כדי לא להעמיס על מבנה גופם, גם במראה השכבות עליהם לבחור שכבות שלא יכבידו על המבנה, בגזרה פשוטה ללא כל תוספת על בית החזה או הבטן. על מנת לא להדגיש את שומן החזה. לשם כך צריך לבחור חלקים עליונים ללא כיסים או כפתורים בחזה.

גארווי במראה השכבות, פירטי הלבוש שבחר מכבידים עליו, כמו כן הכיסים בחזה מיותרים.
גבר במבנה האליפסה אשר לובש בלייזר ועניבה צריך לזכור לדאוג לפרופורציות הנכונות, כלומר דש ג'קט רחב ועניבה רחבה, גבר גדול עם עניבה דקיקה יכול להראות קצת כמו ליצן.

דש הג'קט צר מדי וכך גם העניבה
 מבנה האליפסה דורש מפתח צוואר רחב ופתחו כדי לגרום לעין לנדוד לאזור הצוואר ופחות לאזור הבטן.
מפתח צוואר רחב בעזרת כפתורים פתוחים

לגארווי אין סגנון הייחודי לו, אך הוא בהחלט שם דגש למבנה גופו. החוכמה היא לא להתחבא מאחורי הבגדים אלא להציג באמצעותם את העובדה כי אתה מודע למראה שלך ומאמץ אותן לחיקך ללא כל בעיה. בביטחון ובגאווה.

שלך בידידות,





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים