יום ראשון, 8 בפברואר 2015

איך להתלבש כמו.... השחקן טום הידלסטון

"קליל, נינוח, מלא סטייל וסמכותיות"- כך תואר השחקן טום הידלסטון  ("ת'ור", "הנוקמים") על ידי ה "Mens Fashion Magazine"  הוא קיבל את המקום השלישי במגזין  Glamour   ברשימת המתלבשים הטובים ביותר.
"Whether he’s holding his own against Avengers heavyweights Chris Hemsworth and Robert Downey Jr., or dazzling West End audiences with his award-winning turn as Coriolanus, Hiddle the hunk can do no wrong in your eyes. He also rocks that suit like no one’s business. In a nutshell, you Loki him a LOT!"
יופיע בגיליון גלאמור בריטניה במרץ 2015
בשורה נפלאה בעיני מאחר והבחור ידוע כאחד שאינו רוכש בגדים וכי יש ברשותו מעט פרטי לבוש ובגדים מהודרים. מעט מאוד אפילו; שתיים- שלוש חליפות, שלוש חולצות טריקו, ג'קט אחד. זהו. (גם עוזר שאתה מפורסם ככה שאתה יכול להשאיל חליפות מגדולים וטובים..) הוא ממחזר את השימוש בבגדיו ועושה זאת בכשרון ובחכמה.  הבחור לא אוהב צבעים רבים ונצמד לכחול, אפור לבן ושחור. 
אותה חולצה כחולה, ממוחזרת באירועים שונים


כשיש ספק, הוא הולך על החולצה הלבנה
במבנה מלבני, טום חמוש בבלייזר או וסט כדי ליצור פרופורציות חדשות לגופו; חזה שרירי אל מול מותן צרה. משלב בין טי שרט לבלייזרים, בין חולצה מכופתר לג'קט עור- כך הוא מבלבל בין הקווים של לבוש מהודר ליומיומי.



 הוא נראה מעולה בחליפה ועניבה. סגנונו משדר ג'נטלמניות בריטית עם קצת קריצה; חליפות שלושה חלקים, וסטים, קטיפה. תמיד דואג לכפתור במקום הנכון כדי לשוות לגופו מראה טרפזי.



הידלסטון במהלך קריירת המשחק הקצרה שלו (משנת 2001) גם החל לדגמן למעצבים רבים...
צילומי אופנה למגזין אסקוויר, 2012 במרכז לואי ויטון, משמאל לימין עם כיון השעון- בוטגה ונטה, רלף לורן, פראדה, קלווין קליין, גוצ'י, דולצ'ה וגאבנה, ג'ורג'יו ארמאני.



















גם פמיניסטי!
הידלסטון הוא הוכחה כי, סטייל לא בהכרח מחויב ללכת יד ביד עם אופנה, טרנדים ומה שחדש, אלא שאופיו של האדם ומה שמנסה לייצג ולשדר לסביבה בהחלט יכול להתבטא בעזרת הלבוש. הוא נראה  נפלא גם מבלי להיות הבעלים החוקיים של מלתחה ענקית ואינו מפחד ללבוש את אותו המראה כמה פעמים בשבוע, להפך זה חלק מהאידאולוגיה שלו. זה סטייל אמיתי.

שלך בידידות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים