יום ראשון, 18 בינואר 2015

"איך להתלבש כמו..." והיום תום יורק

בכל מה שקשור לשמות של מוזיקאים, להקות או שירים אני אחת הגרועות, ככה שכשהשותף שלי הציע שאכתוב את הפוסט היום, על תום יורק, שאלתי מי זה? כמובן שמיד קיבלתי  נזיפה- רדיוהד את מכירה?! כן. מכירה... אופס...

תום יורק על השער של INTERVIEW

אחד הדברים העיקריים שאני מזכירה ללקוחותיי; הבגדים אמורים לשרת את האדם, להתאים לאורח החיים, למקצוע, לצורך מסוים ומבטאים את האישיות שלנו כלפי חוץ. אני שמחה שאותגרתי להציג את יורק כי הוא דוגמה מצוינת לכל אלו.

רדיוהד על שער הרולינג סטון

רדיוהד, להקת רוק בריטית שהוקמה ב 1985 ופעילה עד היום. תום יורק הוא סולן הלהקה. להבדיל מכל רוקיסט אחר שאני מכירה ליורק, בן ה 46, אין שום עבר של שערוריות מין, סמים, דוגמניות או כל דבר אחר שמזכיר את זה. הוא איש משפחה שחי עם בת זוגתו ושני ילדיהם באנגליה.
למה אני טורחת להזכיר את זה? כי לרוקיסטים יש פרסונה בימתית שהם צריכים לשמר; סוג של הצגה. צריכים להיות מגניבים, סקסיים מלאי סטייל, ססגוניים וצבעוניים ותום? הוא, לא גבר גבוה במיוחד, (1.66 אם אתה מתעקש לדעת...), לא יפה במיוחד (מראה די רגיל) ואפילו די מיושב (עם אותה בת זוג מתקופת האוניברסיטה, טבעוני, פעיל זכויות אדם ובע"ח).

אז מה בעצם מיוחד באיך שהוא נראה? 





לתום יש סגנון, שמזוהה אתו, הוא פרסונה מוכרת ועליו לשמר את הסטטוס שבו נמצא. הוא מצליח להשתמש בחסרונות שבגופו ולהפוך אותם ליתרונות.  הוא מאוד רזה. בעל מבנה שדוף. לא גבוה. כיאה לבריטי, בעל גוון עור מאוד בהיר. עין חצי סגורה. נתוני פתיחה לא מרשימים במיוחד... 

בואו נתחיל במבנה. לתום יורק יש מבנה גוף מלבני, מזכירה כי מדובר בכתפיים באותו קו רוחב עם המותניים. יש לו גם מראה מאוד רזה ושדוף. איך ישווה לעצמו מראה מסוקס, על ידי אשליה של חזה רחב ונפוח, כתפיים רחבות יותר מהמותניים?

1. וסט פתוח, חותך את הפלג גוף העליון לארבעה חלקים. ימין, שמאל, מרכז וכל הפלג העליון עצמו. דבר שגורם לעין לנדוד ולא להתמקד בנקודה אחת, יוצר את האשליה. (ד"א זה תקף גם לגבי חולצה מכופתרת פתוחה)


2. כיסים בולטים על החזה, יוצרים אשליה של חזה נפוח.



3. צעיף אשר מונח על בית החזה יוצר אשליה של חזה רחב.



4. בלייזר או ג'קט עם ריפוד קל בכתפיים, אוטומטית מרחיבים את הכתפיים ונותנים אשליה של חזה נפוח. 





תום יורק גבר לא גבוה. מה הוא יכול לעשות כדי לתעתע בצופים בו ולגרום להם לחשוב שהוא יותר גבוה?
הכובע הוא אחד מסימני ההיכר של יורק, גם ממש מתאים לפרסונה הבימתית שלו וגם נותן אפקט של גובה.

































ליורק עין אחת חצי סגורה, פגם מולד. לתספורת תפקיד חשוב, יש לה את היכולת להסתיר או להדגיש את העין. מתי שמתחשק לו. פוני על המצח, שיער קופץ אחורה. חשוב לזכור שגם היא חלק מהפרסונה הבימתית שלו ומשווה לו מראה בעל סקס אפיל.










שלך בידידות,










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים