יום ראשון, 4 בינואר 2015

"איך להתלבש כמו..." והיום ג'וזף גורדון לוויט

שבוע טוב!

מתחילה את השנה החדשה בסדרת הפוסטים "איך להתלבש כמו..." והיום ג'וזף גורדון לוויט. כמובן שהבחירה בו אינה מקרית. בימים אלו הוא נמצא בכל אתר רכילות אפשרי, מאחר והתחתן בחשאי עם בחירת ליבו, בסוף 2014. אך את עיני הוא צד, לא בגלל הרכילות ולא רק בגלל כישורי המשחק הווירטואוזים שלו, או בגלל היותו יזם ומפיק, אלא בעיקר בגלל שהוא סתם עוד אחד. גבר שנראה כמו כולם, פשוט, רגיל, אבל איכשהו מינף את הפשוט למותג שהוא היום ויש אף שיגידו סמל סקס. איך הוא עשה זאת?







תמונות מתוך GQ אי שם באוגוסט 2012, הגבר גבר יוצא לחופשי 


קצת רקע על הלוויט- גורדון. שחקן שפרץ בשנות התשעים במסך הקטן (מפגשים מהסוג השלישי) ועבר בסוף שנות התשעים- תחילת המילניום למסך הגדול (10 דברים שאני שונאת אצלך, 500 ימים של סאמר, התחלה, עלייתו של האביר האפל ועוד). ג'וזף תמיד השתדל שלא להציג את חייו האישיים לראווה בטענה, בה מבקש לשמור על ריחוק מה, על מנת שהקהל הבא לצפות בו לא יערבב את חייו האישיים במציאות, עם הדמות הפיקטיבית המציג על המרקע. עד שנת 2012 היה עוד שחקן, כזה שנראה על השטיח האדום, אך ללא תהודה תקשורתית סביבו ובטח לא נחשב לגבר הנחשק שהוא היום. 


בשנת 2012 חל בו שינוי גדול תדמיתית, ובאופן שבה התקשורת קיבלה והציגה אותו. מה בעצם קרה? ג'וזף יזם והקים את חברת ההפקות החברתית שלו Hitrecord, הייחוד בה הוא הקהילה שלה אשר מעלה תכנים לאתר ויוצרת סרטים ביחד. מבחור שעסק במקצוע פומבי, אך בחר להשאיר את היחסים עם הקהל מרוחקים, היה עליו פתאום לשנות את תדמיתו ולהיות נגיש יותר לקהל, על מנת ליצור קהילה פעילה, שהוא בראשה.


נתוני הפתיחה שלו הם של בחור בגובה ממוצע , 1.76,במבנה מלבני, רזה ודקיק (כשלא מתאמן על משקולות כמו בסרט דון ג'ון), בעל אוזניים בולטות, צוואר ארוך, עכשיו איך עם הנתונים הללו יצליח לייצר מראה זכיר, מקצועי, סקסי, גברי, יוקרתי וכזה שכולם ירצו להיות בסביבתו, אך עם זאת עדיין משמר את הפשטות והנגישות. ובמשפט אחד איך ימתג את עצמו מחדש ויבדיל אותו מכל השאר?
2005

ג'וזף גורדון לוויט מהווה עבורי דוגמא קלאסית למיתוג עצמי מצוין. בעזרת לבוש, הוא יצר חזות אשר מהווה כרטיס ביקור מהלך לעסק שלו. הוא תמיד לובש את אותה התלבושת האחידה, אך תמיד היא נראית שונה:

  1.  קודם כל הוא בחר לעצמו כינוי; "ג'ו הרגיל". כינוי אשר מלווה אותו בכל פוסט וטוטריאל שהוא מעלה לרשת. בכינוי זה הוא מדגיש שהוא כמו כולם, רגיל. כבר הוא מקבל ממני 10 נקודות על חוסר מקוריות מקורית.
  2. Hitrecord, פירושו לחץ על הקלט. הסמל במצלמת וידיאו ביתית להקלטה הוא הנקודה האדומה. זהו בדיוק הלוגו של החברה שלו. במקום להסתובב עם שלט שאומר לכולם לחפש את אתר האינטרנט שלו, הוא עשה מהלך שיווקי גאוני. ייצר בכמויות סיכת כפתור בצבע אדום. סיכה זו תלווה אותו עד היום בכל אירוע יחצני אפשרי. תמיד היא תהיה על דש הג'קט שלו באדום בוהק. הסמל המסחרי שלו. וכל מי שחלק בקהילה שלו מקבל גם את הסיכה ונכנס למעגל החברים היוקרתי הזה.
    סיכת כפתור על דש הג'קט היא אביזר אופנתי שתמיד מוסיף
  3. כמו שציינתי לג'ו הרגיל, מה לעשות יש גם גוף די רגיל. הוא הבעלים הגאה של מבנה המלבן, הנפוץ בקרב גברים בגילו.  למי שלא זוכר מדובר במבנה אשר רוחב הכתפיים ורוחב הירכיים הם פחות או יותר באותו הקו, וכדי ליצור אשליה של פרופורציות נכונות, עליו להרחיב את אזור הכתפיים, בלייזר או ג'קט עם ריפוד קל בכתפיים כמעט תמיד עליו, ואם לא אז אולי ישים וסט מחויט שייתן אשליה של חזה שרירי. 
וסט למראה החזה השרירי

קצת ריפוד בכתפיים ייתן אשליה של חזה וכתפיים רחבים
4. החולצה המכופתרת היא הכרחית אם רוצים להראות מכובד, אך מה הלוויט- גורדון עשה? לקח את אותה חולצה מכופתרת אך בבד יומיומי ודי סתמי כמו חולצת פלאנל, והכניס אותה לתוך המכנסיים. וכדי שהצוואר הארוך שלו לא יודגש על יתר המידה, עליו לכפתר את כל הכפתורים כדי לתת אשליה של צוואר קצר כמה שיותר. כך יצר מראה מכובד ורשמי עם נגיעה של פשטות לא יוקרתית. 
חולצת פלאנל משובצת

5. מכנסיים מחויטים בגזרה ישרה, יחד עם החולצה בתוך המכנסיים שמונחות קצת מעל הירך, יוצרים אשליה של פלג גוף תחתון ארוך יותר מהעליון. כדי להתאים את עצמו לאירועי שטיח אדום, על המכנס להיות תמיד באותו הצבע של הג'קט- כלומר חליפה.


מכנסיים בגזרה ישרה ועניבה שחורה דקיקה
6.     עניבה לאירוע רשמי היא בהחלט ברשימת החובה, כך שעליה הוא לא מוותר אף פעם אך הבחירה שלו תמיד תהיה בעניבה דקיקה וישרה בהשראת שנות החמישים, כזו שלא תסתיר הרבה מקום בחזה שלו, כדי לתת אשליה של חזה רחב.
 
7.       אז עד עכשיו ג'וזף גורדן לוויט יצר אשליה של מבנה גוף טרפזי אך מה עם הפנים? איך ניתן לתת אשליה של מבנה קצת אחר ולטשטש פגמים כמו אוזניים בולטות? יש כמה שיטות שעליהן אדבר בפוסטים אחרים בנושאאך השיטות היא תספורת נכונה, המותאמת למבנה הפנים. במקרה של גורדון לוויט התספורת משוכה אחורה עם כיוון האוזניים, דבר שיוצר זרימה טבעית עם ואורגנית למבנה פניו.
תספורת משוכה לאחור 

מה שיפה בתדמית החדשה שיצר, היא שביום יום שלו הוא באמת נראה כמו סתם עוד מישהו מהרחוב, חולצת טי שרט פשוטה וג'ינס או מכנסי כותנה, ונראה אפילו כמו נער, אך כשהוא יוצא החוצה אל מול עיני המצלמות, כולם יודעים לזהות אותו, פתאום הוא גבר מרשים, יש לו שפה המזוהה אתו והוא אינו משנה את הסגנון אלא רק את הצבעוניות...

טי שרט ומכנס כותנה


      אז אם אתה במבנה המלבני ורוצה לאמץ את המראה שלו, אילו פריטים עליך לחפש ?




* חולצות מכופתרות משובצות או עם פסים
* מכנסיים בגזרה ישרה
* ג'קט/ בלייזר מחוייט עם ריפוד קל בכתפיים
* וסט 
* עניבה דקיקה 
* אקססוריז כמו סיכת דש שמלווה אתכם לכל מקום



     
   שיהיה שבוע מצוין!

שלך בידידות,



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים