יום רביעי, 7 בינואר 2015

הסערה כבר כאן. האם אתה מוכן לקראתה? חורף 2015


אין ברירה, אי אפשר להישאר כל החורף מתחת לשמיכה. הנה 10 עצות אופנתיות שיעזרו לך לשרוד את הקור:

1. מעיל דובון- חמים ונעים, כאילו שלא יצאת מהמיטה... הצ'וקו (-קפוטושון/ כובע) של הדובון יעטוף אותך ויגן גם על האוזניים. לא משנה מה תלבש מתחת מעיל זה עדכני ואופנתי בכל צבע והוא גם יעשה את העבודה ויגן עליך מהקור.

משמאל לימין:  the northface ,  wool rich, east dane  


2. כובע גרב- להבדיל אלפי הבדלות מהכובע הסרוג שאמא בטח סרגה לך כשהיית ילד, הכובע גרב, (הידוע גם ככובע צמר או כובע דייגים) מככב בארונם של הגברים הכי גבריים, אלו העובדים בעבודות כפיים בחוץ וזקוקים להגנה מפני הרוח הקרה בעבודתם. נסה לדלג על השחור הפשוט ובחר לך צבע שירענן את המראה החורפי.  

Zara
3. בגדים טרמיים- כדי להגן על הגוף- אתה חייב לשמור שהקור לא ייכנס מבעד לבגדים ושהחום גוף יישאר בתוכם. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא בעזרת בגדים טרמיים. אבל חשוב לזכור ללבוש משהו מחמם מעל כדי שהגוף יוכל להתחמם... תמיד אפשר מעל חולצה טרמית לשים איזה סריג, וגם כשהוא מבצבץ מתחת אתה תראה מגניב.

4. גרביים מחממות ונעלי בית שוות- "לא ללכת יחף כדי שלא תתקרר" המנטרה הקבועה שכל האמהות היו משננות באזני ילדיהן... ואכן הן צדקו. כפות הרגליים הן החלק בגוף שאנחנו חייבים לדאוג שיישאר חמים ונעים, כי אם יתקררו יתקרר כל הגוף.

משמאל לימין: Castro, Happy Socks, Timberland

5. סוודר דייגים- הסוודר במראה הכי מאצ'ו שתוכל ללבוש, זה שסרוג עם דוגמת חבל. משרת את המטרה להשאר מחומם ואף יעניק לך מראה עכשווי וגברי.


H&M
  
6. אפודת פוך- ייתן לך מראה של מטייל או של אחד הישן בחיק הטבע. הכי סטייל חוטב עצים. האפודה תחמם את אזור השכמות והחזה. שאירה את הידיים ללא כיסוי על מנת לאפשר להם את חופש התנועה. טוב גם לכאלה שמזיעים בחורף... להשלמת המראה הייתי ממליצה על חולצת פלנל מכופתרת.

משמאל לימין: GAP,Pull&Bear, North Face 

7. מכנסי קורדרוי- יותר אפקטיביים ממכנסי חאקי או ג'ינס. המצילים הרשמיים מפני הרוח, עשויים מכותנה. מומלץ ללבוש קורדרוי בגזרה ישרה, כי יש לבד הזה נטייה לתת אשליה של השמנה.

משמאל לימין: Polo Ralph Lauren , H&M, GAP


8. צעיף פריט הכרחי וגם מאוד אופנתי. שומר על הצוואר מפני הקור. יש אינספור שיטות ללבוש אותו והוא תמיד יתאים גם בלבוש יומיומי וגם בלבוש לארוע.

משמאל לימין: CASTRO, Replay 


9. כפפות- אם יש לך כפפות הן בטח כאלה שקנית בחמישה שקלים בתחנה המרכזית, מחומר סינתטי. כאלה שנרטבו מהר כשהתחיל הגשם ולא באמת חיממו. ההמלצה שלי אליך היא כפפות עור, הרבה יותר מרשימות, גבריות ובאמת מחממות ושומרות על חום הגוף בפנים. דאג לאיזושהיא שיטה לתזכר את עצמך איפה שמת אותן. לדוגמא- תמיד בכיס הימני הפנימי. אם תמציא שיטה הן בטוח לא יישכחו בפאב.  

משמאל לימין: GAP, Zara, Replay 

10. ועוד טיפ אחד אחרון (ואל תרים עליי גבה); בגלל מזג האוויר הקר שמייבש את העור, אתה בטח נתקל בחספוס, קילוף, סדקים ואדמומיות- בעור הפנים, הידיים, הרגליים  התופעות שכיחות ביותר בכפות הרגליים, כפות הידיים, בזרועות ובגפיים התחתונות, אך הסימפטומים יכולים להופיע גם בפנים ובאזורים נוספים בגוף. לכן אל תתבייש להשתמש בקרם לחות. תאמין לי שבעזרתו העור שלך יגיד לך תודה.



שתהיה סערה חמימה!


שלך בידידות,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים