יום ראשון, 17 בינואר 2016

איך לא להתלבש כמו... אלברט אילוז

אם שבוע שעבר כיכב כאן אושרי כהן, אז היום יעלה על המוקד אביו הקולנועי בכוכבים של שלומי-  אלברט אילוז, עם המבטא הצרפתי והמבט הקשוח הוא חוגג היום יום הולדת 64. מזל טוב!

איך לא להתלבש כמו... אלברט אילוז
תמונה: אילן בשור
על אילוז אין לי הרבה דברים טובים לומר (בהקשר האופנתי כן?...), היה אפשר לחשוב שגבר שעבר לא מעט בחייו ילמד דבר או שניים על אופנה, וסגנון אישי, נכון, המבטא אמנם צרפתי, אך האילוז נולד במרוקו, כך שהאופנה הפריזאית לא דבקה בו. וחבל. יש בו פוטנציאל אך במקום לנצלו הוא בוחר להראות ממוצע ומטה.

מה בעצם הוא עושה לא בסדר?... הו, אז ככה- אילוז לא גבר רזה ולא גבוה. לא דבר רע כשלעצמו, זה נתון בשטח. השאלה איך עובדים עם הנתונים הללו.

להפטר מהשחור
אילוז משום מה חושב שעם בגדים שחורים הוא ייראה רזה יותר או גבוה יותר. הוא טועה ובגדול. בגלל שאילוז בעל גוון עור כהה, שחור, חום, אפור כהה, מתאימים לו, אך לא מחמיאים לו. העין תמיד מחפשת את הגוון הבהיר להתמקד בו, הגוון הכהה של בגדיו יחד עם הגוון הכהה של עורו יגרמו לו להראות מיקשה אחת גדולה. מעבר לעובדה, השחור מדגיש את הגוון האפרפר שמזדחל לו בשיערותיו של אלברט, ומדגיש כל קמט ושקערורית.

בכלל, האילוז כמעט ולא נראה עם בגדים צבעוניים וחבל, כי עם צבעים בהירים הוא נראה צעיר יותר.
רק צריך לזכור שגם צבעים בהירים צריך לדעת להתאים

גוון עיניו הספק חום ספק ירוק ייצא החוצה אם יילבש האילוז גווני כחול, ירוק בז' ושמנת. לא בכדי מלבישים אותו בהצגות בצבעים אלו.

צבע בהיר, מאיר את פני הלובש ומאפשר לעין הצופה לראות בצורה ברורה יותר את האדם שמולו.

לקנות מידה נכונה
זו בעיה שחוזרת על עצמה בכל גיל אצל כל הגברים, אבל גבר שלובש גקט של חליפה לא במידה הנכונה תמיד יראה נמוך ושמן יותר מכפי שהוא. גם לעובי הבד יש משמעות. אלברט לא שם על זה דגש וחבל, כי עם חליפה הוא יכול לאמץ מראה של כוח ועוצמה, ולא דרדלה כמו שהוא נראה עכשיו.

עוד משהו אקוטי לגבי בחירת חליפות. חליפה מבריקה אף פעם לא תראה טוב, בטח לא כשאתה בן 60 ומעלה!!! לא מכנסיים ולא ג'קט. ביג נו נו.

צוואר
למפתח הצוואר יש משמעות גדולה, דרכו אילוז יכול לתת אשליה של אורך. אילוז בוחר מפתח צוואר עגול- תאורטית יכל להיות מוצלח לו, אך הפתיחה של המפתח נוטה לרוחב, ואילוז צריך לאורך, כדי שמבט הצופה יעבור עליו מלמעלה למטה ולא מצד לצד. עוד דבר שהוא עושה שלא עוזר למפתח הצוואר- הוא עניין השכבות, החולצות מבצבצות להן ומקטינות את שטחו.

חולצה במכנסיים
(באופן מפתיע)  כדי להקטין את גודל הכרס אני ממליצה להכניס את החולצה לתוך המכנסיים, דבר שמקטין את עומס הבד על הגוף, מה שנותן אשליה של רזון וגם קצת אורך (תלוי בגובה המכנסיים על המותן)

לסיכום אני פונה אליך מר אילוז יקר, גיל הפנסיה מתקרב בצעדי ענק. זה לא אומר שאתה צריך להראות כפנסיונר.
אמץ צבעים בהירים, איתם תראה רך יותר אך עדיין הגבר גבר שאתה.
יום הולדת שמח,

שלך בידידות,




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים