יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

איך להתלבש כמו... סנופ דוג, אופנת היפ הופ

בשנתיים החולפות הלגליזציה פרצה את דרכה בארה"ב והחלה להתפשט במספר הולך וגדל של מדינות. בתקופה זו סנופ דוג, הידוע כחובב מריחואנה החל לפרוח ולהתפתח בתחום, עד שנהפך לאימפריית וויד; מנהל קרן ההון "קאסה ורדה" (בית ירוק) שתומכת בתעשיית הקנאביס, משקיע בסטארט אפ "Eaze" שמטרתו להביא גראס רפואי לצרכן עד הבית, חברת אריזה שמייצרת שקיקים מנטרלי ריח ועמידים בפני ילדים, בעל ליין משלו בחברה שמייצרת עטי עישון וויד ואתר שלם בשם "מרי ג'יין" שמסביר כל דבר על הסם. השיא היה בשבוע שעבר כאשר הכריז סנופ דוג  על מותג מוצרי מריחואנה בחסותו. "Leafs by Snoop". 

איך להתלבש כמו... סנופ דוג, אופנת היפ הופ


קלווין ברודס ג'וניור בן ה-44, הלוא הוא סנופ דוגי דוג (סנופ ליון בשבילכם), הוא ראפר, זמר, מפיק מוזיקלי ומזוהה עם  זרם ההיפ הופ או רגאיי (תלוי את מי שואלים) פרץ לתודעת הציבור איפה שהוא שם בשנות התשעים.

סנופ נישא לגובה של 1.93, תמיד היה אקסצנטרי, גם בדמותו וגם בלבושו. ואופנה לא זרה לו. אפילו יצא בליין לבוש משלו ב 2012. סנופ לא מפחד להתבלט. באם זה תסרוקות גדולות ומפונפנות, בגדים רחבים מאוד, צבעים צעקניים ושילובים אשר המתבונן בהם בטוח היה מרים גבה. הרי הוא כבר סבא בן 44! אבל... הוא הולך בגאון עם הסגנון שלו ללא כל בושה ומזוהה עמו מאוד.
סנופ במראה יותר משוייף

הדפסים והרבה מהם

סנופ והתסרוקות

אופנת ההיפ הופ מוכרת לכולנו בעיקר משנות ה 90, בגדי באגי, רחבים ובלינגים גדולים. אך היום ההיפ הופ השתנה והוא יותר מיינסטרימי. 
איך לובשים היפ הופ? 
אם פעם בפלג העליון של הגוף היו לובשים רחב, היום לא כך הדבר-
1. חולצת טריקו, פולו או בייסבול בצבע אחיד עם הדפס מגניב

2. חולצה מכופתרת פתוחה (מעל הטריקו)  או ג'קט ספורטיבי פתוח (כמו מעיל בייסבול או אדידס)

3. לא עוד מכנסי באגי רחבים. מכנסי צ'ינו יעשו את העבודה, אך במידה גדולה יותר מהמידה הרגילה שלך. 
המכנסיים צריכים להשתלשל מהישבן בצורה רפוייה, אשר מראה קצת תחתונים. בסיומת המכנסיים, עליהם להראות עומס של בד המבצבץ מהנעליים, בגזרת סלים.

4. נעלי סניקרס בגזרה גבוהה או מגפיים פתוחים בגזרה גבוהה


5. כובעי בייסבול (עם מצחייה ישרה ולא מעוגלת)

6. בלינג. אם פעם כמה שיותר בלינגים יותר טוב, היום מספיק בלינג אחד כדי לעשות את העבודה.
סנופדוג מופיע בשבוע האופנה בפריז השנה. הוא קצת הגזים עם הבלינג


שלך בידידות,


תגובה 1:

  1. נראה סנופ לא מזקן לעולם נראה אותו דבר מאז שנות ה-90.

    השבמחק

פוסטים פופולאריים