יום ראשון, 19 ביולי 2015

איך להתלבש כמו... אלי אוחנה


בנובמבר הקרוב אחגוג עשור בירושלים, אמנם גדלתי בבאר שבע, אך כבת לאבא ירושלמי, בית"ר ירושלים היא הקבוצה שעודדו הגברים בבית. אף פעם לא הבנתי מה הם כל כך מתלהבים, חבורה של גברים שרודפת אחרי כדור. (את האמת הרגשתי ככה לגבי כל ענפי הספורט, אבל זה כבר לפעם אחרת) הרבה רעש ביציע והמון צהוב בעיניים. אבא שלי ודוד שלי ז"ל היו מתערבים על משחקים. אבי על בית"ר ודוד שלי על מכבי. אנחנו, הילדים, הרווחנו המון ארוחות בשיפודיות מהתערבויות אלו. עם השנים ההתערבויות דעכו, פתאום היה קשה לעודד קבוצה כמו בית"ר, כזו שאוהדיה מתנהגים בחוסר תרבות, אלימות וגזענות, והרעש ביציע הוא כבר לא כזה של עידוד, אלא כזה של שנאה.




ואז לפני שנה, אחי הודיע חגיגית שיש חלופה לבית"ר, חלופה שפויה מתוך אהבה לספורט, חלופה ערכית שבזכותה הילדים שלו זוכים להכיר את הבית"ר שהוא הכיר כילד. פתאום ימי שישי הפכו לימים בהם אבא שלי מגיע מבאר שבע לקחת את הנכדים למשחק כדורגל. שישי משפחתי. ואני כדודה אוהבת שרוצה גם היא לבלות זמן איכות עם האחיינים, הגעתי גם אני. והתאהבתי. לא במשחק, שכן עדיין לא מבינה את החוקים ועל מה מוציאים כרטיסים, פנדל, נבדל וכל שאר העניינים. אבל התאהבתי בקהילה, בערכים, בהתמסרות למשחק, בנסיון לשנות מבפנים, בשירה, בביחד, בעובדה שכולם מכירים את כולם ונהנים בחברת האחר. בערק שלפני המשחק וכן גם בעובדה שפתאום התחושה היא שכדורגל הוא לא רק לגברים והרעש מהיציע הוא של אושר ושמחה גם כשמפסידים. אמנם זה ליגה ג' וסיימנו במקום השלישי. אבל בשבילינו זה איכות ממש כמנו ליגת האלופות.


עיצוב לחולצת האוהדים של נורדיה
לפני כשבוע החלו בנורדיה לגייס כספים לעונה החדשה. הם פתחו עמוד גייסו בהד סטארט ותוך פחות משבוע הצליחו לגייס את כל הסכום שביקשו. בתזמון מושלם, לה פמיליה עשתה שוב בושות למועדון הבית"ר של פעם, עם מופע אימים חדש אשר התרחש ביום חמישי האחרון בבלגיה, שם זרקו רימוני עשן וחפצים שונים למגרש ואף פצעו את שוער שרלרואה, ניקולה פנטו. ניר ברקת שוקל להפסיק את תמיכת העירייה בקבוצה, אלי טביב, מנהל הקבוצה הודיע על עזיבתו בעקבות התנהגותם. קיצר באלגן. אז למה אני מדברת על תזמון מושלם? כי פתאום נורדיה עלתה לתודעה הציבורית. לא עוד אנקדוטה נחמדה אלא- בית"ר האמיתית. 

לכבוד קמפיין גיוס ההמונים של נורדיה, הצטרפו שלל מפורסמים אשר הביעו את תמיכתם במיזם החברתי-ספורטיבי של נורדיה וביניהם היה זה דמות מפתיעה, גדול שחקני ההתקפה של מדינת ישראל ; זוכה פרס יורו בראבו; מלך שערי בית"ר ירושלים ואולי הסמל הכי גדול בכדורגל הישראלי. הוא בית"ריסט אמיתי, הוא נורדאי. גאווה אמיתית.


איך להתלבש כמו... אלי אוחנה.


את הקריירה המקצועית החל אוחנה (51) בקבוצת הילדים של בית"ר ירושלים בגיל 11. הוא התבלט בכשרונו כחלוץ מחונן וכובש שערים. הוא אחד מחמשת הכדורגלנים הישראלים הגדולים בכל הזמנים וחבר בהיכל התהילה של הכדורגל הישראלי. 

אך בגזרת האופנה, דיוויד בקהאם הישראלי. הוא לא יהיה וגם חבריו למקצוע לא. למרות המאמץ הניכר במלתחה של רבים משחקני הכדורגל המקומיים, הסיכוי שאחד מכוכבי הליגה ישיק קו הלבשה תחתונה לרשת אופנה פופולרית, הוא אפסי. אוחנה, רחוק אלפי שנות אור מלהיות אייקון אופנתי. אך הוא ניחן בנכס מעולה שבזכותו הוא בהחלט בתודעת הציבור בתחום האופנה בארץ ולאו דווקא בגלל מלבושיו. והוא מודע אליו היטב, ואף עשה בזכותו עוד קצת כסף עם השנים.

נכון. אני מדברת על מחלפות ראשו של כוכב העבר של בית"ר. 


שנות השמונים היו העשור של הכוכב הבית"רי, השנים בהם נולד האייקון כדורגל הישראלי הראשון שפרץ את גבולות המגרש. חלוץ, אליל בנות ואייקון אופנה עם תספורת בלתי נשכחת - ה"מולט", הידועה בישראל גם בכינויה תסרוקת אלי אוחנה, היא אותה תפרחת ראש אייטיזית מפוקפקת על פיה מקובל לגזור את השיער כך שחלקו האחורי יהיה ארוך מהקדמי. התסרוקת הפכה להיסטריה באותו עשור, ואף זכתה לקאמבק לפני כחמש שנים, כחלק ממגמה בינלאומית. אכן חלוץ.

אוחנה ותספורת המולט

שובר לבבות
עם השיער המושלם, השופע והבריא עשה גם קריירת דוגמנות, כאשר הפך לפרזנטור של הד אנד שולדרס. פעם אחת באמצע שנות התשעים ופעם נוספת לפני כשש שנים.
1995, פרזנטור הד אנד שולדרס

2009, פרזנטור הד אנד שולדרס

אוחנה מנצל את הנכס הזה עד תום, פייר מגיע לו יש לו אחלה שיער,  אך מה לגבי מלבושיו? הו. פה הוא בבעיה. יש לו מבנה גוף מלבני. מבנה שמאוד קל להלביש. אבל איכשהו אוחנה מצליח לטשטש את מבנה גופו ולהראות רחב בהרבה יותר ממה שהוא יכול להראות. הוא בוחר בבדים מחומרים לא מחמיאים, סינתטיים ואף מבריקים, אשר יושבים בצורה נוקשית על הגוף ולא נעים עמו.


אוחנה. מבריק

הוא בוחר ללכת עם חולצות מחוץ למכנסיים מה שמאריך את הפלג גוף העליון ומקצר את הפלג התחתון, בחירה שבגללה נראה נמוך יותר ואף מדגיש כרס קטנטנה. הוא בוחר מכנסיים מחוייטים בגזרה רחבה מבדגים סינתטיים גם כן, דבר שמרחיב את פלג גופו התחתון.


רחב, סינתטי
הפעמים היחידות שבהן נראה רזה יותר וגבוה יותר הן כאשר הוא בוחר חולצות מכופתרות עם פסים לאורך, ואף מכניס את החולצה למכנסיים. הוא כן פועל נכון כאשר משאיר את הכפתורים של צווארון החולצה פתוחים, דבר שעוזר לתת אשלייה של חזה שרירי וכתפיים רחבות.


מכופתרת, פסים לאורך
אוחנה הוא גדול שחקני בית”ר, אחד הסמלים החזקים של הכדורגל הישראלי ומטובי השחקנים שידעה הארץ, אך בכל הקשור לאופנה אוחנה רחוק מלהיות גדול. מזל שבתודעת בית"ר הכי חשוב הישגיו על המגרש ומחוצה לו...

אז אם אחזור לפתיחה של הפוסט אני כבר קרוב לעשור בירושלים, מרגישה ירושלמית כבר הרבה שנים, אך כיום מחשיבה עצמי ירושלמית אמיתית בגלל העובדה שנהייתי אוהדת בית"ר. נורדיה ירושלים. 
בואו גם אתם להיות חלק מהמהפיכה של בית"ר נורדיה.

שלכם בידידות,




תגובה 1:

  1. שמי איזבלה איתן, טופס, תל אביב-יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, הלב שלי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אלאבה יכול לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אליי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי. אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה זקוק ל בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק

פוסטים פופולאריים