יום ראשון, 15 במרץ 2015

איך להתלבש (או לא להתלבש) כמו... כתבי החדשות, בחירות 2015

יום הבחירות עוד שלושה ימים, וכולנו מרותקים לערוצי התקשורת השונים. אומת החדשות זה אנחנו, מכורי אקטואליה.


בכל חברות החדשות הפועלות בישראל, בודקים כל הזמן את הסוגייה: מה גורם לאנשים לבחור במהדורת חדשות זו ולא אחרתהאם זה מספר הערוץ? כוח הרגל? או שמא המשפיע המרכזי על בחירת הצופה הם מגישי החדשותהעיתונאים, הכתבים וצוות הפרשנים? ואם האחרון הוא הנכוןהאם המראה החיצוני שלהם משפיע על נדידת האצבע על השלט



בבחירות הקרובות כולם רוצים שתבחר בהם. שתצביע ותשפיע על נושאים ברומו של עולם, על עתידנו במדינה ועל העתיד הפוליטי של נבחרי הציבור שלנו. בחג הבחירות הנוכחי לא רק המפלגות רוצות את קולך, אלא גם הערוצים המסחריים שמשתוקקות שתצביע בשלט ושהרייטינג יגיע לשיאים חדשים.
סוקרים, פאנליסטים, כתבי ומגישי חדשות, תמיד בעלי דעה וידע על כל המתרחש. אך האם המראה החיצוני שלהם משדר זאת? איך להתלבש (או לא להתלבש) כמו כתבי החדשות, בחירות 2015

הערוץ הראשון

יעקב אילון
אילון, 53, מונה למגיש מהדורת "מבט" בערוץ הראשון בדצמבר האחרוןבעברו הגיש את המהדורה המרכזית של ערוץ 2 עם הקמתו ב-1993, לצדה של מיקי חיימוביץ', וכעבור שבע שנים פרש מתפקיד זה. ב-2002 הצטרף לערוץ 10 כשהיה עוד בחיתוליו, והגיש שם את המהדורה המרכזית במשך עשור.
יעקב הוא מגיש חדשות בין הוותיקים בתחום, תמיד ייצוגי ומכובד, עם חליפה ועניבה

הוא גבר בנוי, בעל מבנה רחב וצוואר רחב וקצר. לכן עליו לבחור חולצה מכופתרת בעלת צווארון שאינו גורם לפרצופו להראות כבד יותר מגודלו האמיתיצווארון ארוך יאריך את מבנה פניו וישווה לו מראה קליל יותר, בעוד שצווארון קצר ממשיך את המבנה המרובע וגורם לו להראות כבד יותר. רוב בחירותיו אינן עושות עם פרצופו חסד.
איזה צווארון מצר ואיזה מרחיב? ת. התמונה עם העניבה הסגולה
הוא משכיל לעשות נכון ובוחר צבעים עמוקים וחזקים אשר לא ניתן לטעות. אני הוא מי שמנהל את העסק ושואל את השאלות. כאמור בפוסט של שבוע שעבר סגול מייצג בטחון עצמי גבוה ואדום עוצמה ודינאמיות.

ליעקב, תספורת מצוינת למבנה פניו המרובע; המצח, עצמות הלחיים והלסת באותו רוחב. למבנה זה הכי מומלץ תספורת קצוצה מעל האוזניים והרקות ובחלק העליון של הראש שיער טיפה ארוך יותר. כשהמטרה היא לשבור את המבנה הגאומטרי.

בועז שפירא 
בעל תואר דוקטור למדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב, מלווה את הפוליטיקה הישראלית גם כאקדמאי וגם כעיתונאי. הוא מרצה באוניברסיטת תל אביב מבחר של קורסים בנושאי הפוליטיקה הישראלית והבינלאומית. בעבר היה ראש מערכת החדשות ומחברם של מאמרים בעיתון "הארץ".


ככתב פוליטי עליו להראות בהתאם, מעונב עם חליפהבחירת הצבעים שלו נעה בין אפור ללבן. צבעים אשר אינם מחמיאים לגוון עורו ומחווירים אותובעזרת צבע בעניבה ובחולצה יוסיף אור לפניו.
עניבה וחולצה, אילו צבעים מחמיאים לו?
ד"ר שפירא אף הוא בעל מבנה מלבני אך לא השכיל לאמץ את התספורת הנכונה לו. עליו לקצץ את שערו טיפה באזור הרקה והאוזניים. הייתי ממליצה לו אף לשנות את גוון צבע שיערו לצבע בהיר יותר עם נגיעות כסופות שכן, הגוון הנוכחי קונטרסטי מדי לגוון עורו ואף נראה מלאכותי.

ערוץ 10
רביב דרוקר
דרוקר 44, ב-1998 עבר לתפקיד הכתב המדיני של גלי צה"ל. החל באוגוסט 2003 משמש כפרשן הפוליטי של חדשות 10. בשנת 2004 היה שותף לייסודה של התנועה לחופש המידע, שבה הוא מכהן כיו"רמשנת 2009 מגיש לצידו של רזי ברקאי את תוכנית התחקירים ה"מקור". במסגרת התוכנית הציג דרוקר תחקיר בלתי מחמיא על נתניהו. תחת השם "ביבי טורס" בתחקיר התבררו לכאורה עשרות מקרים של אי-עמידה בכללי האתיקה מצד נתניהו, שמצדו התחיל במלחמת חורמה כנגד דרוקר והערוץ. ניתן לראות זאת אף בשבוע שעבר, כאשר נתניהו סרב להתראיין בערוץ באם נוכחות של דרוקר תהיה ברקע.

לדרוקר הופעה המזוהה עמו, המראה הלא מחייב, בעל לוק מחוייט למחצה, כמי שבא לומר; המראה לא אמור לעניין אתכם, אלא מה שיש לי להגיד. אך אני עדיין אוטוריטה, ולכן באתי עם חליפה. המראה הלא מחייב מתבטא בחולצה מכופתרת עם שני כפתורים פתוחים. סגנון שאכן מתאים למבנה גופו (חולצה פתוחה, מפתח צווארון וי וכו') אך הייתי ממליצה ללבוש חולצות מכופתרות עם צווארון מעומלן או עם שני כפתורים מכופתרים כדי לא להראות מרושלהצבעוניות בה בוחר נעה על סקלת הכחולים שמחמיאה לו מאוד

הלוק הלא מחייב
נדב פרי
34, משנת 2006 משמש ככתב הפרלמנטרי של "חדשות 10". בנוסף לתפקידו בערוץ 10, מגיש פרי בערוץ הכנסת ביחד עם עמית סגל את התוכנית "זוג או פרט", בה מציעים השניים פרספקטיבה רעננה ומעניינת על אירועי השבוע ומתמודדים בהומור ב"דרבי הפוליטי" בתוך חדרי החדרים של הכנסת והזירה הפוליטית. כמו כן, מנחה את התוכנית הפוליטית "המטה" בערוץ 10.


לפרי מבנה פנים בצורת לב, המצח רחב והסנטר מחודד, ועל כן עליו לבחור תספורת ומשקפיים שיחמיאו לצורתו. עליו לדאוג לשיער קצת ארוך בחלקן העליון של הראש על מנת לשבור את צורת מבנה פניו ולבחור משקפיים מרובעות/מלבניות רחבות שיעבדו יותר טוב עם פורפורציות פניו, ועליו להימנע ממסגרות עם הדגשה בחלק העליון שלהם שכן מדגישות את חלקו הרחב בפנים. המצח.
מבחינת לבוש, הייתי ממליצה לו ללבוש ג'קט עם דש צר כמו בתמונה הימנית שכן מחמיא יותר לממדיו, ואת אותה עצה שנתתי לעמיתו מבחינת צווארון החולצה.








ערוץ 20
אטילה שומפלבי
35, עיתונאי ישראלי, המשמש ככתב וכפרשן הפוליטי של אתר החדשות ynet ומגיש התוכנית "המשחק המרכזי" בערוץ הכנסת. החל מיולי 2014 החל להגיש את מהדורת האקטואליה המרכזית של ערוץ 20 ומשמש פרשן בתכניות טלוויזיה ורדיו שונות, בערוץ 1 בערוץ 2 ובערוץ 10 וכן בתחנות רדיו אזוריות רבות.

לאטילה מבנה פנים בצורת לב, התספורת שלו מצוינת למבנה זה. הוא מאוד מחויט ומעונב, משדר רצינות ומקצועיותבוחר גוונים של סגול וכחול שמחמיאים לגוון עורו. בוחר חולצות מכופתרות עם צווארון שלא מחמיא לפניו. הייתי מייעצת לו לבחור צווארון יותר רוחבי על מנת לאזן את הפרופורציות ביחס לפניו ובוחרת עניבות צרות כמו בשתי התמונות השמאליות שכן עניבות רחבות מרחיבות את פלג גופו העליון ללא צורך. 
עניבה צרה וצווארון רחב
ערוץ 2
דני קושמרו 
הוא עיתונאי, עורך ושדרן טלוויזיה ורדיו ישראלי, המגיש כיום את "אולפן שישי" בערוץ 2.
בשנת 2001 הצטרף כמגיש ועורך לחדשות ערוץ 2, ומאז שנת 2003 הוא מגיש את "חדשות סוף השבוע". החל מתחילת שנת 2008 הוא מגיש את מהדורת החדשות המרכזית, לסירוגין, עם יונית לוי. החל משנת 2012 הוא מגיש גם את "אולפן שישי" בעקבות מעברו של יאיר לפיד לפוליטיקה.


קושמרו עבר שינוי גדול בלבושו אשר ניתן לראות במהלך השנים, בתמונה מטה ניתן לראות מימין כי בחר חליפה בעלת ארבעה! כפתורים, מכופתרים! אשר מרחיבה את פלג גופו העליון וחונטת אותו. כך גם העניבה הרחבה שאינה מחמיאה למבנה גופו הבנוי, התמונה השמאלית מראה התחלה של שינוי לטובה כאשר העניבה שענב צרה יותר ומחמיאה לו, אך לא בבחירת הג'קט עליו לכפתר כפתור אחד במרכז ואם הוא נראה על המסך בגופו השלם, אז היה רצוי כי המכנסיים יתאימו לצבע הג'קט ולמידתו.

עניבה רחבה לא מחמיאה למבנה גופו
בתמונה הנוכחית ניתן לראות כי העניבה שעונב צרה יותר ומחמיאה לפלג גופו העליון, מה שמוסיף זה הג'קט בעל דש צר וארוך שמגדיל את צורת הוי בחזה וממשיך את צורתו הטבעית. 
עניבה צרה, דש ארוך וצר




עמית סגל
32, הגיע מגלי צה"ל ב- 2006 היישר לחדשות 2. במאי 2013 מונה לכתב הפוליטי של חברת החדשות  בנוסף מגיש סגל בערוץ הכנסת ביחד עם נדב פרי את התוכנית "זוג או פרט"

בעל מבנה פנים אליפטי, אשר נותן תחושה של פנים מוארכות, על מנת למצוא את הפרופורציות הנכונות של איזון בין ארוך וצר לרחב וקצר למבנה פנים זה רצוי תספורת עם שיער שמונח על המצח, כך משכיל סגל לעשות. שכל צדדי הראש יהיו מסופרים בצורה שווה.

סגל בוחר חולצות מכופתרות בעל צווארון רוחבי, דבר שמאוד מחמיא לפניו הארוכים. סגל אף בוחר עניבות צרות וגק'טים עם דש צר, הייתי ממליצה לו לנסות לענוב עניבות קצת יותר עבות כדי לתת תחושה של פלג גוף עליון יותר רחב כי העניבות הצרות מדגישות את מבנה גופו הארוך והנערי.

עדיף לו עניבות רחבות יותר
אז לאן תנדוד האצבע שלך על השלט?

שלך בידידות,




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים